טרגדיה בבני ברק: נכדתו בת החודשיים של ‘מזכה הרבים’ נפטרה

התינוקת איילה צרף ע"ה היא נכדתו של מזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן • איש הצלה: "הביאו לנו תינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה" • היא פונתה מקופ"ח, תוך המשך פעולות החייאה, למעיני הישועה - שם למרבה הצער נקבע מותה
חיים טוויל
כ"ד אלול התשפ"ג / 10.09.2023 18:36

תינוקת כבת חודשיים איבדה אחר הצהרים (ראשון) את הכרתה בבני ברק בקופ”ח בבני ברק ופונתה במצב אנוש לבית החולים – שם נפטרה.

דרך לזכות: קח חלק בפדיון שבויים ותזכה להבטחה של גדולי ישראל

התינוקת, אילה צרף ע”ה, בתם של יעל והרב ישראל צרף מבני ברק, היא נכדתו של  ‘מזכה הרבים’ הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות ‘יביע אומר’ בבני ברק.

התינוקת איבדה את הכרתה באופן פתאומי בקופת חולים, ומשם פונתה אל המרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ – שם למרבה הצער, לא נותר לצוות הרפואי אלא לקבוע את מותה.

הלווייתה תתקיים הערב בשעה 20.45 בבית העלמין באלעד.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פתחו מיד בפעולות החייאה ממושכות בתינוקת. והיא פונתה – תוך כדי המשך פעולות החייאה –  לבית החולים ‘מעייני הישועה’.

חובשי הצלה בנצי הימל והערשי דויטש, שהגיעו ראשונים לזירה, סיפרו: “כשהגענו למקום עם אמבולנס הצלה, הביאו לנו תינוקת כבת חודשיים כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה.

“יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד”א, התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, אשר כללו עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים, והיא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הלם בבית החולים מעייני הישועה בעיר”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות