נתניהו לשרים: “בהפגנת השמאל קראו המפגינים למותי ומות רעייתי”

ראש הממשלה תקף את מנהיגי האופוזיציה שלא גינו את הקריאות נגדו: עד עכשיו אף אחד ממנהיגי האופוזיציה לא ראה לנכון לגנות את הדברים החמורים הללו" • "אנחנו עושים מאמצים אדירים להרגעת הרוחות וניסיון להגעה להסכמה ציבורית רחבה"
חרדים 10
כ"ד אלול התשפ"ג / 10.09.2023 13:03

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, להפגנת השמאל אמש –  ותקף את האופוזיציה על שלא גינתה קריאות של מפגינים למותו.

דרך לזכות: קח חלק בפדיון שבויים ותזכה להבטחה של גדולי ישראל

“אנחנו עושים מאמצים אדירים להרגעת הרוחות בניסיון להגיע להסכמה ציבורית רחבה, ככל האפשר, לגבי הרפורמה המשפטית. לכן, אני לא יכול לקבל את קריאות ההסתה שמגיעות מראשי הפגנות השמאל”.

נתניהו התייחס לאמירה של שקמה ברסלר: “פעילה מובילה בהפגנות השמאל מכנה שרי ממשלה ‘נאצים’. פעיל בולט אחר כתב בטוויטר לשרה בממשלה ‘את גרועה מהנאצים’. לא חלפו מספר שעות מהאמירות המזעזעות הללו, ובהפגנת השמאל אמש במודיעין, קראו המפגינים למותי ולמות רעייתי: ‘שתהיו בבית הקברות כבר בשנה הבאה'”.

נתניהו תקף: “עד עכשיו אף אחד ממנהיגי האופוזיציה לא ראה לנכון לגנות את הדברים החמורים הללו. אני קורא להם לעשות זאת ולהצטרף אלינו להרגעת הרוחות בעם.

“אני מצפה מגורמי אכיפת החוק לפעול בתוקף נגד ההסתה ולבוא חשבון עם המסיתים. עד עכשיו כמעט ולא נעשה שום דבר משמעותי נגד ההסתה הפרועה הזאת. החופש להפגין הוא לא החופש להסית.

“אם נפעל יחד ברוח נכונה ולא נאפשר את הקיצוניות הזאת, אני חושב שבאמת נשיג שנה טובה ומתוקה יותר. וזה מה שאני מאחל לכל אזרחי ישראל״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות