מזעזע: משלוחן ערבי בחריש תלש מזוזה מבניין והשליך לפח • צפו

'משלוחן' שהיה בדרכו עם ארוחה תועד במצלמות אבטחה תולש את המזוזה ומשליך לפח • 'בצלמו' הגיש תלונה למשטרה: "מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובקודשי ישראל, מצפים מהמשטרה לאתר החשוד, לעצור אותו ולמצות עימו את הדין" • חברת המשלוחים הודיעה: מתנצלים, הוא פוטר
חיים טוויל
כ"ד אלול התשפ"ג / 10.09.2023 11:18

השבוע נעלמה מזוזה מכניסה ראשית של בניין בעיר חריש.

דרך לזכות: קח חלק בפדיון שבויים ותזכה להבטחה של גדולי ישראל

לאחר בדיקה במצלמות האבטחה התגלה משלוחן ערבי שהגיע בשליחות סניף של רשת מזון, אשר היה בדרכו להביא ארוחה. בתיעוד הוא נראה מבחין במזוזה, תולש אותה ומשליך לפח.

הדיירים אשר צפו במחזה הזדעזעו ופנו לארגון ‘בצלמו’.

הארגון, באמצעות עו”ד מיכאל ליטווק, הזדרז להגיש תלונה למשטרה עם התיעוד, שאינו מותיר מקום לספק.

בסניף המקומי של רשת המזון אמרו לתושב ההעיר שבא לסניף, כי מדובר במשלוחן אשר עובד עמם, אך הוא אינו עובד ישיר.

מדוברות הרשת נמסר: “ראינו את הסרטון – זה לא עובד שלנו, זה עובד של חברת שליחויות ובגין האירוע הוא לא עובד איתנו לאלתר”.

חברת המשלוחים מבאקה אל גרבייה שיגרה הבוקר אל ‘בצלמו’ ‘מכתב התנצלות’: “אני רוצה להתנצל בשם החברה בפני כל תושבי חריש כחברת ‘ויזז משלוחים’ ולהביע את התנצלותנו על האירוע הלא הולם שהתרחש במהלך משלוח שביצע שליח עובד החברה. כחברה, אנחנו מכבדים כל דת וכל בנאדם בעיר חריש, המעשה שאירע אינו מייצג את הערכים שלנו.

“לפי הדיווחים שקיבלנו, נראה במהלך משלוח השליח תלש וזרק את המזוזה לפח זבל. כחברה שמשווה לעצמה סטנדרטים גבוהים של יושרה וכבוד ללקוח, אנחנו נחשבים לזה כלא ראוי ולא מקובל. החשש המרכזי שלנו הוא לשמור על מערכת שבין בינינו לבין לקוחותינו.

“מרגע שהושמעו דיווחים שהשליח החדש שלנו חרג מהנהלים החברתיים והאתיים שלנו, הגענו למסקנה שהתגלה פרט לא יציב ולא הולם לתפקידו. לפיכך, ברצונינו להודיע לכם כי פטרנו את השליח/עובד מחברתנו המצביע על אי-התאמה לערכים שלנו.

“ברצוננו להבין שהחוויה המביאה לאירוע הזה אינה נעימה לכם כמו גם לחברת המשלוחים, אנא קבלו את ההתנצלות שלנו. אנחנו מבינים כי כל אדם יכול לעשות טעויות, ונשמח אם תתנו לנו הזדמנות לשנות ולשפר”.

בעדינות רבה ובכבוד, חברת ויזז משלוחים. באקה אל גרבייה”.

עו”ד מיכאל ליטווק, יועמ”ש ‘בצלמו’, אומר: “מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובקודשי ישראל. התיעוד הברור מזעזע ופוגע בכל מי שנפש יהודי בקרבו. חוסר המשילות והיעדר הביטחון האישי בולטים שוב נוכח חומרת הדברים הנעשים באופן גלוי לעיני המצלמות.

“אני מצפה ממשטרת ישראל לאתר את החשוד, לעצור אותו ולמצות עימו את הדין”.

שי גליק, מנכ”ל ‘בצלמו’: “באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. נמשיך לעקוב אחר המקרה ונדאג לזיהוי החשוד ולהבאתו לדין. אני קורא לחברת המשלוחים ולחברה למסור את פרטי החשוד למשטרה ולפטרו בהקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות