דינה זילבר על נאום אוחנה: “טרור” • טלי גוטליב: פקידה לשעבר חצופה

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר, דינה זילבר, תקפה בחריפות את נאומו של יו"ר הכנסת: "אני נגד כניעה לטרור" • עמית סגל עקץ: "פקידת ציבור שנאמה בכנסת נאומים פוליטיים מחוצפים, קוראת כעת לפוליטיקאי לא לשאת נאומים פוליטיים"
חרדים 10
כ"א אלול התשפ"ג / 07.09.2023 10:22

עו”ד דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר, תקפה הבוקר (חמישי) בחריפות את נאומו של יו”ר הכנסת אמיר אוחנה – בו הצהיר כי “הכנסת לא תקבל בהכנעה את רמיסתה”.

רוכשים באמצעות כרטיס אשראי? כך תבטחו עצמכם מפני גניבות!

בריאיון לרשת ב’, אמרה: “אני נגד כניעה לטרור, במקום לאיים היה ראוי שיו”ר הכנסת ינצל את מעמדו כדי לדבר בצורה ממלכתית”.

הפרשן עמית סגל הגיב בטוויטר: “אנחנו חיים בעידן מופלא שבו פקידת ציבור שנאמה בכנסת נאומים פוליטיים מחוצפים, וקיבלה תכנית מתחנת רדיו רגע אחרי שהגנה עליה בנימוק משפטי רעוע, קוראת כעת לפוליטיקאי לא לשאת נאומים פוליטיים”.

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה: “הפקידה לשעבר דינה זילבר שמתעבת את רוה”מ וכינתה אותו בחוצפתה ‘פייק מנהיג’ בעודה פקידה, שתענה לי לשאלה איך החברות שלה בן ארי ותירוש התעלמו מהדו”ח שלה למבקר המדינה, שם רשמה בהתייחס לאירועי כתב האישום כי אף בהינתן טענה של ניגוד עניינים לא דבק רבב בנתניהו שהחרה והחזיק אחרי הדרג המקצועי”.

זמן קצר לפני פרישתה, זילבר תקפה בחריפות את ראש הממשלה בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה. במהלך הנאום, כינתה את נתניהו “פייק מנהיג”.

מי שהיה אז היועמ”ש, אביחי מנדלבליט, החליט שלא לנקוט צעדים בעקבות הנאום וכתב: “לאחר ששקלתי את מכלול נסיבות העניין וההסברים המפורטים שניתנו על-ידך, כמו גם את העובדה שאת מסיימת את כהונתך, מצאתי כי אין הצדקה לנקוט צעדים נוספים בעניין”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות