צפו בתיעוד המארב המשטרתי: יידו אבנים לעבר יהודים ונתפסו ‘על חם’

בפעילות משולבת של תצפיתני מרכז השליטה מבט במחוז ירושלים יחד עם שוטרים בשטח: כך נעצרו "בשעת מעשה" שני פורעים ערבים, לאחר שיידו אבנים לעבר רכבים מגשר בית חנינא בירושלים 
חיים טוויל
כ' אלול התשפ"ג / 06.09.2023 16:11

במסגרת המאבק המתמשך של המשטרה נגד פורעים מיידי אבנים, מתבצעת כל העת פעילות יזומה, גלויה וסמויה לאיתורם ולמעצרם.

כך היה גם בימים האחרונים בשכונת בית חנינא. בפעילות משולבת של תצפיתני מרכז השליטה מבט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת שפט של מרחב קדם, נערכה פעילות סמויה וגלויה, לאחר שהתקבלו דיווחים על אבנים שיודו מגשר לעבר כלי רכב שנסעו בכביש בשעות אחר הצהריים.

תוך כדי הפעילות זוהו במארב המשטרתי שני  חשודים על הגשר ובשלב מסוים השליך אחד מהם אבן לעבר הרכבים שתחתיו. לעבר הפורעים הוכוון כוח משטרתי שביצע במהירות את מעצרם של השניים “על חם”.

המחבלים, תושבי בית חנינא בני 17, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שפט ובהמשך, הובאו בפני בימ”ש שלום להארכת מעצרם.

לאחר שהשופט לא נעתר לבקשת המשטרה ובשל חומרת מעשיהם, הוחלט במשטרה על הגשת ערר על החלטתו, ובדיון שהתקיים בבימ”ש מחוזי עוד באותו היום, הוחלט על הארכת מעצרם של החשודים לטובת מיצוי החקירה.

במקרה אחר: כתב אישום צפוי בימים הקרובים כנגד חשוד תושב שכונת אבו טור לאחר שהושלמה מלאכת חקירתו בתחנת עוז של מרחב קדם. החשוד נעצר על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד יידה אבן לעבר בית מגורים בשכונת מגוריו וגרם נזק לרכב שחנה במקום כשהאבן חדרה לתוכו, ללא נפגעים בנפש.

במסגרת חקירה שנפתחה בתחנת עוז במחוז ירושלים, כבר באותו היום נעצר החשוד כשהוא לבוש בפרטי הלבוש בהם תועד מבצע את המעשה.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך 7.9.23 לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עמו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות