הכלי החדש נחשף: יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהזמנת טיסה

בכנס התיירות של גוגל נחשף כלי חדש שיכול לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בהזמנת הטיסה • אחרי שתזמינו את הכרטיס - תופיע הודעה עם מחיר וזמן מומלץ לרכוש כרטיס ליעד - וכך תדעו אם משתלם להזמין את הטיסה עכשיו או לחכות • וזה לא הכל
חרדים 10
כ' אלול התשפ"ג / 05.09.2023 21:26

ישנה את ענף התעופה? בכנס התיירות של גוגל שנפתח היום (שלישי), נחשף כלי חדש שיכול לחסוך מאות וגם אלפי שקלים בהזמנת טיסה.

לפי דיווח של שמעון יעיש ב’ישראל היום’, הכנס נפתח עם ניפוץ כמה מיתוסים, על סמך המידע שאגרה גוגל במהלך השנים: טיסות עם קונקשן לא תמיד יהיו זולות יותר, לא הכי זול לקנות כרטיס בדקה ה-90, ויום שלישי הוא לא היום הכי זול לבצע בו את ההזמנה או לטוס.

לפי נתוני גוגל, היעדים הכי מחופשים השנה היו לונדון, במקום השני איסטנבול ובמקום השלישי לרנקה, את החמישייה סוגרות אתונה ופריז.

היעדים הצומחים ביותר הם סרי לנקה, מונטנגרו, איביזה, אוסקה ופאפוס.

אחרי הנתונים, הגיע הזמן לחשוף את הכלי החדש שהשיקו בגוגל, שזמין כרגע בהרבה מאוד טיסות, אבל לא בכולן.

אחרי שתזינו את כל פרטי החיפוש בגוגל טיסות, ותתקדמו לשלב התוצאות, תופיע הודעה שבה יהיה כתוב האם מחיר הכרטיס ליעד יקר כרגע ומתי מומלץ לרכוש את כרטיס הטיסה ליעד.

לצד ההודעה, יופיע ציר בשלושה צבעים – ירוק (המחיר זול) צהוב (המחיר ממוצע) ואדום (המחיר יקר) וכך תדעו אם משתלם לכם להזמין את הטיסה עכשיו או לחכות.

כלי נוסף שקיים בגוגל טיסות היא ההתראה שתגיד לכם שאם תזיזו את הטיסה יום קדימה או אחורה, תוכלו לחסוך מאות או אפילו אלפי שקלים. אחרי שערכו את החיפוש בגוגל טיסות, ייתכן שתקפוץ הודעה שתגיד לכם שאם תסכימו לטוס יום לפני או אחרי, הטיסה תהיה זולה יותר.

בסמוך להודעה, ישנו גם כלי שנקרא Date grid שם ניתן לקבל מעין טבלת מחירים בטווח הזמן שבו תכננתם לטוס ולראות מתי הכי זול לעשות את זה.

בגוגל בארה”ב השיקו כלי שמאפשר לקבל את הכסף בחזרה, אם המחיר יורד. מדובר בכלי שלא זמין בישראל ונמצא כרגע בפיילוט בארה”ב.

יעיש מציין, כי גוגל בטוחה כל כך במידע שלה, שהיא מציעה למזמינים בארה”ב להזמין לפי ההמלצות שלה ומבטיחה, כאמור, החזר כספי במידה שמחיר הכרטיס יורד.

עדיין לא ברור האם הכלי הזה ייכנס לישראל, אך אם כן – הוא עשוי לשנות את כללי המשחק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות