ערבי תקף יהודים באלה ויפצה אותם ביותר מחצי מיליון שקלים

לפני תשע שנים תקף ערבי בירושלים באמצעות אלה שני צעירים יהודים - הורשע בתקיפה ונידון ל-20 חודשי מאסר  • חוננו הגיש תביעה אזרחית כנגד הערבי ובית המשפט חייב אותו בפיצויים של 525,000 שקלים 
חיים טוויל
י"ט אלול התשפ"ג / 05.09.2023 16:45

בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי ערבי אשר תקף באלה שני צעירים יהודים בירושלים לפני 9 שנים ופצע אותם ישלם פיצויים בסך 525,000 שקלים –  זאת במסגרת תביעה אזרחית אותו הגישו השניים באמצעות עו”ד מנשה יאדו מחוננו.

לאחר התקיפה נעצר הערבי, הואשם בתקיפה ונידון ל-20 חודשי מאסר.

בגזר הדין מתאר השופט את התקיפה הקשה: “האירוע התרחש ביום 3.6.14. תחילת האירוע בכך שהמתלונן הראשון הלך עם חבריו עליהם נמנה גם המתלונן השני במורד רחוב מעלה השלום, עצר בצד הדרך והטיל את מימיו, במה שהתברר כחצר ביתו של הנאשם.

“הנאשם שהבחין בכך, ניגש לעבר המתלונן הראשון והעיר לו, דחף אותו ואחז בו מאחור. המתלונן צעק לעזרה, וחבריו הגיעו למקום, בהם המתלונן השני. בעקבות כך התפתח במקום עימות קולני בין המתלוננים וחבריהם ובין הנאשם ומספר אנשים שהיו עמו.

במהלך העימות, הנאשם, שאחז באלה, היכה באמצעותה בראשו של המתלונן השני. כתוצאה מכך המתלונן השני נפצע, פונה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי ואושפז למשך 10 ימים”.

עו”ד מנשה יאדו ברך על גזר הדין ואמר: “אנו מברכים על פסק הדין ופועלים היום להקים מערך גבייה יעיל כדי למצות את האפקטיביות של העבודה הענפה של הארגון נגד התוקפנות הערבית הלאומנית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות