בשבתות וחגים: בן 70 מרמות חשוד בביצוע מעשים חמורים בנכדתו

פגיעה במשך שני דורות: המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד חרדי כבן 70, תושב שכונת רמות, החשוד שביצע עבירות חמורות בנכדתו החורגת, מאז שהייתה בת 11 ועד שהגיעה לגיל 14 • בחקירה נחשף: ביצע לפני עשרות שנים עבירות חמורות גם בבתו החורגת - אמה של המתלוננת
חיים טוויל
י"ח אלול התשפ"ג / 04.09.2023 18:11

המשטרה עצרה חרדי, תושב שכונת רמות בירושלים, בשנות ה-70 לחייו, החשוד בביצוע עבירות חמורות במיוחד בנכדתו החורגת, שבוצעו לפני כמה שנים – ומאז שהייתה בת 11 ועד גיל 14.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

מהחקירה במשטרה עלה, כי המעשים החמורים של החשוד נמשכו כמה שנים.

בנוסף, על פי החשד, החשוד ביצע לפני עשרות שנים גם עבירות חמורות בבתו החורגת – אם המתלוננת, מעשים שחלה עליהם התיישנות.

לאחר שמעצרו הוארך והחקירה בתחנת לב הבירה הושלמה, היום (שני) הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, לקראת כתב אישום שצפוי נגדו בימים הקרובים.

המעצר בוצע לאחר שלפני כחודש התקבלה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, תלונה מצעירה – בגירה כיום – על כך שלפני מספר שנים, בעת שהייתה קטינה, סבה החורג ביצע בה עבירות חמורות במיוחד במשך זמן רב.

בעקבות התלונה נפתחה חקירה.

בשבועות האחרונים חוקרי המשטרה החלו בחקירה סמויה לאיסוף ממצאים וראיות אודות העבירות החמורות במיוחד שביצע הסב בנכדתו החורגת.  מהחקירה במשטרה עלה, כי החשוד ביצע את מעשיו בנכדה החורגת מספר רב של פעמים ובמשך מספר שנים, זאת בביתו בירושלים בעת שהייתה מתארחת אצלו בשבתות וחגים.

כמו כן, במהלך החקירה התברר כי החשוד פגע לפני עשרות שנים גם באמא של המתלוננת – בתו החורגת, אולם בבדיקה מול הפרקליטות התברר ביחס למועד העבירות כי על פי החוק בישראל חלה התיישנות בדין הפלילי על מעשים אלו.

לאחר איסוף ממצאים וראיות על ידי חוקרי המשטרה, בשבוע שעבר החקירה עברה לשלב הגלוי כשנעצר החשוד בביתו על ידי בלשי תחנת לב הבירה. בחקירתו חיזקו חוקרי המשטרה את החשדות כלפי החשוד ומעצרו הוארך פעמיים בבימ״ש.

היום, עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד במעשה לביצוע עבירות חמורות במיוחד בילדה בת משפחה, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע.

מעצרו הוארך שוב בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 7.9, ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

רס״מ מאירה מלכה, חוקרת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, שחקרה את המקרה: “החקירה חשפה אותנו למעשים הקשים שביצע סב בנכדתו ובבתו החורגות לפני שנים רבות, אולם ניכר שהכאב והפגיעה לא חלפה לקורבנות גם בחלוף הזמן.

“בשל הזמן שחלף מאז, מדובר בחקירה מורכבת שהבשילה במאמץ חקירתי רב לתשתית ראייתית נגד החשוד בעבירות. חשוב שכל מי שהיה או הייתה קורבן לעבירות מתמשכות במשפחה – להגיע להתלונן במשטרה בהקדם ולמנוע המשך הפגיעה, שבמקרה הזה נמשכה על פי החשד במשך שני דורות.

“למרות השנים שחלפו מהעבירות שבוצעו ועד לתלונה שקיבלנו לאחרונה, הצלחנו במאמץ רב וביצוע פעולות חקירה מגוונות, להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את החשוד במעשה״.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות