פרקליט המדינה תקף ובן גביר ענה: ‘עושים מה שבא לכם, שמים פס’

פרקליט המדינה נגד בן גביר: "ההחלטה בעניין שוטרים שביצעו עבירות לא תושפע מגיבוי של שרים" • השר השיב: "אכן שום דבר לא משפיע על אג'נדה שמאלנית שהשתלטה על הפרקליטות. שמים פס על הממשלה ועל בחירת העם בקלפי"
אריה ריבקינד
י"ח אלול התשפ"ג / 04.09.2023 13:59

פרקליט המדינה עמית איסמן אמר היום (שני) בוועידת המשפט של לשכת עורכי הדין, כי “יש הסבורים שהגשת כתבי אישום נגד מפגינים שפעלו בניגוד לחוק יימנעו מקרים של הפרת חוק וסדר על ידי מפגינים, ויש החושבים שהגשת כתבי אישום נגד שוטרים שחרגו בפעילותם מהכוח הסביר תביא לכך שמקרים מעין אלה לא יישנו”.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

הוא רמז בדבריו לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר – והוסיף: “לטעמי, אלה וגם אלה טועים. הליכים פליליים לא נועדו לדיכוי הפגנות או לסתימת פיות, ובאותה המידה הליכים פליליים לא יימנעו משוטרים מלפעול במקרים מסוימים בכוח שאינו סביר”.

השר לביטחון לאומי איתמר הגיב לפרקליט המדינה: “אכן שום דבר לא משפיע על אג’נדה שמאלנית שהשתלטה על הפרקליטות כבר שנים רבות. ישנם פרקליטים מצוינים והגונים, אך הרוח השולטת בפרקליטות לאורך כל השנים היא רוח השמאל”.

לדבריו, “ברוב הדיונים שהשתתפתי בהם בשנה האחרונה עם נציגי הפרקליטות, לא באתם ליישם את מדיניות הממשלה אלא מדיניות עצמאית משלכם, של חוסר גיבוי לחיילים ולשוטרים – אך גיבוי לאנרכיסטים שהפרו חוק וממררים את החיים לנבחרי ציבור, וחסינות למשפחות פשע ממעצרים מנהליים ומחקירות שב”כ בשל התנגדות הפרקליטות”.

הוא פנה ישירות לאיסמן ואמר: “בקיצור, עמית היקר –  אתם בהחלט עצמאים, עושים מה שבא לכם, שמים פס על הממשלה ועל בחירת העם בקלפי”.

מפכ”ל המשטרה יעקב שבתאי דיבר גם הוא בוועידה ואמר כי אם יש משהו שהוא גאה בו זה שבמשטרה “מצליחים לשמר אותה א-פוליטית”. לדבריו, “במחאות האחרונות טיפלנו בכ-4,400 מוקדי מחאות עם כ-7 מיליון מוחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות