ינון מגל הפתיע בשידור: “בן כספית צודק לגבי הביקורת כלפי נתניהו”

בן כספית וינון מגל שוחחו על המשילות בנגב ובגליל מגל: "יש פה הזנחה של הרבה מאוד שנים" • ומה הגיב כשכספית טען שתפקיד בג"ץ לתמוך באוכלוסיות המוחלשות?
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ג / 04.09.2023 10:26

בן כספית וינון מגל שבו היום (שני) פתחו את תוכניתם ב-103FM בסקירת הנושאים שעל סדר היום בזירה המדינית והפוליטית – ובין היתר העימות בין מגל לח”כ נעמי לזימי מהעבודה והמשילות בנגב ובגליל.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

מגל זעם על היחס של ח”כ לזימי בטוויטר, ופנה לכספית: “התפלאתי שלא הצטרפת לחגיגות המימונה על הגב של ינון מגל. בן, הפתעת אותי שלא הצטרפת. מה אני אגיד לך? היא התחילה, היא דיברה מטונף, שקרי, מזוהם, ומתחת לחגורה”.

הוא הוסיף: “מה הקטע? לגיטימי שהיא תקרא לי מטרידן? יש לי גושפנקה שאני לא מטרידן. אז אני קראתי לה מכוערת. אני יודע שזה לא בסדר, אבל אם מישהו מכניס לי אגרוף לפרצוף, אני אכניס לו אגרוף לפרצוף. מה זה? זו עילה לתביעה הדבר הזה”.

כספית האזין לו ואמר: “ברור לכולם שכל התופעה הזו שנקראת ינון מגל היא בגלל אותה הטראומה שאתה סוחב. אני במקומך לא הייתי חוזר לזה, לא הייתי חוזר לקלשון”.

לאחר מכן כספית ומגל התייחסו למשילות.

מגל ביקש להדגיש שזה נכון שיש בעיה בנושא והסביר: “יש פה הזנחה של הרבה מאוד שנים. הסטגנציה שהממשלה נכנסה אליה זה אחרי שבג”ץ תקע אותה פעם אחר פעם. זה לא בסדר. אתה צודק לגבי הביקורות כלפי נתניהו”.

כספית: “נתניהו קורא לזה מתווה האו”ם, אבל זה לא מתווה האו”ם – זה המתווה שלו”.

כספית טען כי תפקיד בג”ץ לתמוך באוכלוסיות המוחלשות, ומגל הגיב: “למה בהתנתקות הם לא הגנו על אוכלוסייה מוחלשת?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות