“סיפרתי לילדים שהרוצחים חוסלו – הם צעקו: יש!”

פרנקל סיפרה כי במהלך הבוקר קיבלה המשפחה שיחת טלפון מנציגים של השב"כ שבה עודכנה בהצלחת המבצע • "לדמיין את הרוצחים של נפתלי מסתובבים חופשי היה לנו מאוד קשה"
נחמן גור
כ"ח אלול התשע"ד / 23.09.2014 09:33

לאחר החיסול של רוצחי שלושת הנערים – נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח הי”ד – בחילופי אש עם כוחות צה”ל, הביעה רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל הי”ד, הקלה:

“אני שמחה שהעניין הזה נפתר”, אמרה פרנקל לערוץ 10. “גם בדרכם להיפרד מהעולם הזה, הם רצו לפגוע בעוד חפים מפשע ואני שמחה שזה לא עומד לקרות. אבל את נפתלי, גיל-עד ואיל זה כבר לא ישיב.

“אנחנו שמחים שלא ייפגעו עוד אנשים, שמחים שלא נצטרך לראות את פניהם הצוחקים בבית המשפט או משתחררים בעסקאות חילופים, ושמחים שזה נגמר ללא פגע מבחינת הכוחות שלנו”.

פרנקל סיפרה כי במהלך הבוקר קיבלה המשפחה שיחת טלפון מנציגים של השב”כ שבה עודכנה בהצלחת המבצע.

האם ציינה כי בני המשפחה הגיבו בסיפוק למשמע החדשות הבוקר: “עליתי לחדרים שלהם וסיפרתי להם שהיה קרב, ושהחיילים הרגו את הרוצחים. הם צעקו ‘יש’ – ואני שמחה שהם חשו הקלה. לדמיין את הרוצחים של נפתלי מסתובבים חופשי היה לנו מאוד קשה”.

היא סיכמה ואמרה: “אני יודעת שהדבר הזה היה חשוב מאוד לשב”כ ושמחה שזה הצליח לו”.

“התפללנו שהם ייתפסו, זה היה רצון טבעי וחזק ביותר”, אמרה הבוקר איריס, אמו של אייל יפרח הי”ד. “מבחינתי מי שנטל את חייו של הבן שלי, בא היום בחשבון ומשלם על זה בחייו. זה הדבר הנכון ביותר לעשות”.

יפרח ביקשה להודות לכוחות הביטחון על הפעולה. “זו הייתה משימת הסגירה לחטיפה והיום הגדול הגיע. יש לדעת ולהבין שמי שנוקם בנו ורוצה לחסל אותנו – נבוא אתו חשבון”.

הבוקר הותר לפרסום כי לאחר מבצע מודיעיני מורכב של שירות הביטחון הכללי, אותר בחברון מקום המחבוא של שני המחבלים, מרואן סעדי קוואסמה ועאמר אבו עיישה, שביצעו את פיגוע החטיפה והרצח של שלושת הנערים.

בפעילות של השב”כ, בסיוע ימ”מ וצה”ל, ניסו הכוחות לעצור את המבוקשים, אך במקום התפתחו חילופי אש – והשניים חוסלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות