נתניהו נגד השר “רודף הכותרות”: “פרסום הפגישה – חריג ולא מועיל”

ראש הממשלה מתח בראיון לערוץ קפריסאי ביקורת על שר החוץ: "ישראל מנהלת המון מפגשים חשאיים עם מנהיגים בעולם המוסלמי-ערבי והם אינם מתפרסמים. לכן חשובה חשאיות וזה מקרה חריג"
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ג / 03.09.2023 12:36

אחרי המבוכה הדיפלומטית שגרם: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לסערה המדינית בגלל פגישת שר החוץ אלי כהן עם שרת החוץ הלובית נאג’לה אל-מנקוש – ומתח על השר רודף הפרסום ביקורת.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

נתניהו אמר בריאיון לערוץ הקפריסאי ANT1 כי הפרסום היה לא מועיל: “פרסומים של פגישה חשאית – זה דבר חריג, לא על פי הכללים הרגילים. הפרסום הזה היה מקרה חריג, יוצא דופן ובטח שלא עוזר. לכן הוצאתי את ההנחיה לאישור מפגשים חשאיים ופרסומם מול לשכתי”.

לדבריו, “ישראל מנהלת המון מפגשים חשאיים עם מנהיגים בעולם המוסלמי-ערבי והם אינם מתפרסמים. חלק גדול מהמפגשים, ולא אומר אלו, התקיימו בקפריסין. ממשלת קפריסין אירחה, סייעה ושמרה על דיסקרטיות בנושא, חלקם הובילו להסכמי אברהם והיינו זהירים לא לפרסם אותם לפני הזמן המתאים. לכן חשובה חשאיות וזה מקרה חריג”.

ראש הממשלה, שצפוי להמריא היום לביקור בקפריסין, נשאל בריאיון בין היתר גם על המגעים לנורמליזציה עם סעודיה – ואמר: “יש מכשולים להתגבר עליהם”.

כזכור, בשל פרסום קיום הפגישה, שרת החוץ של לוב פוטרה מתפקידה בשבוע שעבר ונמלטה במטוס פרטי לאיסטנבול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות