ומי “כבש” בחופש את גני החינוך המיוחד בב”ב? חולדות ועכברים

גני הילדים ובתי הספר גילו כי הכיתות "נכבשו" בחופשת הקיץ על ידי עכברים • אמא: "כל החצר מלאה בצואה של חולדות! למה זה לא  טופל? אני פשוט מזועזעת! איך מאפשרים לפתוח שנת לימודים במצב כזה? איך הילדים אמורים ללמוד בגן?" • וידר ביקש לכנס את הוועדה לזכויות הילד בכנסת
יוני גרין
י"ז אלול התשפ"ג / 03.09.2023 11:49

ילדי החינוך המיוחד בבני ברק, שחזרו עם תחילת שנת הלימודים אל גני הילדים ובתי הספר, גילו כי הכיתות  של ילדיהם “נכבשו” במהלך חופשת הקיץ על ידי חולדות ועכברים.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

“כל החצר מלאה בצואה של חולדות!”, כתבה  אחת האימהות על גן  חינוך מיוחד בקרית הרצוג בבני ברק. “איפה הייתם חודשיים של חופש? למה זה לא  טופל? בצהרי היום חולדות מטיילות שם! אני פשוט מזועזעת! כל האזור מלא בפחי אשפה מלאים באשפה. איך משרד החינוך ומשרד הבריאות מאפשרים לפתוח שנת לימודים במצב כזה? איך הילדים אמורים ללמוד בגן?”

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, פנה היום אל יו”ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת,  בבקשה לקיים כינוס דחוף של הוועדה.

“הבוקר קיבלתי עוד פניה מזעזעת על מכת חולדות בגן ילדים בבני ברק”, אומר וידר. “כתוצאה מהלחץ האדיר שהפעלתי, העסקנים נאלצו להודות שקיימת מכה, אולם למרות עשרות המיליונים שביקשו להקצות מכספי התושבים – המכה לא מוגרה ולא ברור מה נעשה בכסף.

“פניתי לידידי, ח”כ דלל, בבקשה לכינוס דחוף של הוועדה לזכויות הילד בכנסת. לא ארפה עד שהעירייה תבצע את חובתה לתושבים ותמגר את הסכנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות