“השמאל, בהובלת בג”ץ, ארגנתם לנו סופשבוע נפלא בדרום תל אביב”

ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו על ההתפרעויות האלימות בהפגנת מבקשי המקלט האריתראים בתל אביב - ומגל הפנה אצבע מאשימה כלפי בג"ץ: "תקע לממשלה מקלות בגלגלים" • לוינסון: "באת מאוד עצבני, זה לא עושה עליי רושם"
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ג / 03.09.2023 11:05

ינון מגל וחיים לוינסון נפגשו הבוקר (ראשון) באולפן תחנת 103FM וסקרו יחד את החדשות בזירה המדינית והפוליטית. בפתח הדברים, התייחסו השניים להפגנות רחבות ההיקף של תומכי ומתנגדי המשטר האריתראי, ותגובות המשטרה.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

“השמאל, בהובלת בג”ץ, ארגנתם לנו סופ”ש נפלא בדרום תל אביב”, אמר מגל. “במשך שנים הממשלות ניסו לפתור את הבעיה עם המסתננים, ובג”ץ תקע להם מקלות בגלגלים. אין סוף חוקים שבג”ץ פסל, וזו רק ההתחלה. עוד לא התחלנו לגרד את האירוע. הם רבים ביניהם, כשהם יתהפכו עלינו אנשים יתחילו להבין לאיזה ‘ברוך’ נכנסנו”.

הוא האשים: “שופטי בג”ץ לא יכולים לומר שידיהם לא שפכו את הדם. יש שוטר עם חשש לנזק מוחי מהאירוע. יש פה קטע כל השנים להיכנס במשטרה, ואחר כך מתפלאים שאין משטרה. כל הכבוד לשוטרים שאתם מגנים עלינו. אני באופן קבוע נותן גיבוי למשטרה לעשות צדק, גם בסיפור של אהוביה סנדק ז”ל, יצאתי נגד הבייס. מעצבן אותי שלא נותנים גיבוי לשוטרים, אין לכם גבולות”.

חיים לוינסון שאל: “מאז שנתניהו ביטל את מתווה האו”ם בשנת 2018, מה הממשלה עשתה כדי לקדם את הנושא? אין לך מושג על מה אתה מדבר. מאפריל 2018, באילו צעדים נקטה הממשלה? באת מאוד עצבני, זה לא עושה עליי רושם. אותי זה לא מרשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות