השר גולדקנופף נפגש עם נשיא התאחדות הקבלנים הסינית וסגניתו

שר השיכן והבינוי הודה לנשיא ההתאחדות וסגניתו על שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים - וציין כי ישנה שביעות רצון גבוהה בישראל ממעל 16,000 פועלי הבניין הסינים העובדים בארץ
יוני גרין
י"ד אלול התשפ"ג / 31.08.2023 19:42

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף נפגש עם נשיא התאחדות הקבלנים הסינית צ’ינקה, פאנג קישן.

משרד הבינוי והשיכון אירח משלחת מקצועית מסין. השר יצחק גולדקנופף הודה לנשיא ההתאחדות וסגניתו ג’נג שונג על שיתוף הפעולה המוצלח בין הצדדים וציין כי ישנה שביעות רצון גבוהה בישראל ממעל 16,000 פועלי הבניין הסינים העובדים בארץ.

בפגישה נכחו נציגים מקצועיים מהמשרד ובמהלכה דנו בביצוע ההסכם הבילטרלי בין המדינות והן במודל חברות הביצוע.

השר גולדקנופף: “אני שמח על ביקורם של המשלחת המקצועית. ניהלנו דיון ענייני להמשך והרחבה של שיתוף הפעולה עם צ’ינקה. במטרה להביא לכח עבודה נוסף בשוק הנדל”ן הישראלי”.

פאנג הודה לשר על האירוח וקבלת הפנים וכן הביע את שביעות הרצון של צי’נקה מהפעילות מול המשרד. נשיא התאחדות הקבלנים הסינית ציין בפגישה כי התרשם מאוד מהיעדים והתכניות של המשרד בתחום הדיור ומסר שישמח לסייע בהוצאה לפועל של התכניות באמצעות כח אדם וטכנולוגיות חדשות בענף הבנייה.

המשלחת הסינית כללה גם נציגים מחברות כח האדם המספקות עובדים לתאגידים במסגרת ההסכם הבילטרלי ונציגים מחברות הביצוע.

במהלך הפגישה מנהלת אגף בכיר לתכנון אסטרטגי ומדיניות, מיכל ארן, הציגה סקירה מקיפה על שוק הדיור בישראל שכללה בין היתר את הצרכים, היעדים והאתגרים של ישראל בתחום זה.

מיכל ארן: “משרד הבינוי והשיכון שם לעצמו למטרה לפעול להגדלת היצע הדיור ולמתן מענה לביקושי השוק, אנו רואים בשיתוף הפעולה עם צ’ינקה ככלי מרכזי בדרך להשיג מטרה זו, אנו מודים מאוד על שיתוף הפעולה הקיים היום וכעת עם הפנים קדימה להרחבת העבודה המשותפת בנושא”.

אריאל פרטוש, מנהל תחום קשרי חוץ ועובדים זרים: “במסגרת ההסכם הבילטרלי בין ישראל לסין שנחתם ב-2017, וכן במסגרת מודל חברות הביצוע הסיניות שהמשרד מפעיל החל מאותה שנה, שמחנו לארח משלחת חשובה זו מסין במשרדנו. לצד שביעות רצון הדדית שמענו מהצד הסיני נושאים שחשובים להם בכל הנוגע לעובדים ונפעל בהתאם. המפגש עם השר, כמו גם המפגש המקצועי היו חשובים מאוד לשימור, חיזוק והעמקת היחסים בין ישראל לסין בתחום הדיור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות