המשטרה חוגגת: בתום מצוד ממושך נעצר ראש ארגון הפשע סמיר בכרי

כוחות מיוחדים של ימ"ר צפון פשטו על המתחם בו שהה סמיר בכרי, הנחשב לאחד העבריינים המסוכנים במדינה יחד סגנו • בכרי ניסה להימלט ונתפס בתום מרדף רגלי • הסכסוך המתמשך שלו עם ארגון הפשיעה של משפחת חרירי הוביל לכ-30 נרצחים בשנים האחרונות
חיים טוויל
י"ג אלול התשפ"ג / 30.08.2023 19:05

העבריין סמיר בכרי, שהיה מבוקש במשך 4 החודשים האחרונים בחשד של סחיטת דמי חסות, רצח ואלימות – נעצר היום (רביעי) יחד עם סגנו בישוב בוסמת טבעון על ידי בלשי ימ”ר צפון של המשטרה.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

המעצר התרחש לאחר שכוחות מיוחדים של המשטרה פשטו על מתחם בישוב בוסמת טבעון. בזמן הכניסה של הכוחות למתחם ניסה העבריין להימלט, אך לאחר מרדף רגלי בסמטאות הישוב – הוא נעצר.

במתחם נעצר סגנו ונתפס רכב מסוג ג’יפ רוביקון, שעל פי החשד שימש אתמול לביצוע הרצח בסמוך לצומת מגידו.

ראש ארגון הפשיעה של משפחת בכרי – שמגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה – נמצא בסכסוך דמים מתמשך עם ארגון הפשיעה של משפחת חרירי, מה שהוביל לכ-30 נרצחים בשנים האחרונות.

בכרי חמק מידי המשטרה פעם אחר פעם כשהוא נעזור באנשיו, שהעבירו אותו בין דירות ויישובים שונים בצפון הארץ ושטחי הרשות.

כוחות גדולים של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול פעלו כבר בסוף חודש מאי בנצרת ובכפר כעביה טבאש נגד משפחת הפשע בכרי ועצרו אז 16 חשודים במעורבות במעשי האלימות על רקע סכסוך בין עבריינים.

ראש הארגון  סמיר בכרי, נמלט אז, והיום, כאמור, נעצר.

סמיר בכרי, בן 32, נולד ככל הנראה באזור שכם וכיום מתגורר עם משפחתו באזור נצרת. בשנים האחרונות הקים את ארגון הפשע המסוכן ביותר בישראל.

לפי ‘כאן חדשות’, יש לו מאות אנשים בצפון הארץ שעוסקים בגביית חובות, פרוטקשן, סחיטה באיומים, סחר באמצעי לחימה וסמים, הימורים וביצוע חיסולים מוזמנים של עבריינים יריבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות