“אתה איש מביך”: למה תקף ינון מגל את בן כספית ומה הוא ענה לו?

ינון מגל ובן כספית חזרו להתקוטט בתכניתם המשותפת: "אתם מוציאים את דיבת הארץ רעה, ומדברים על בן גביר?" • "הנשיאה חיות יושבת בדין ובוחנת את הדברים. אנחנו חיים בקומדיה, וזה לא יעבוד עלינו"
חרדים 10
י"ג אלול התשפ"ג / 30.08.2023 13:57

המגישים ינון מגל ובן כספית חזרו היום (רביעי) להתעמת בתכניתם ברדיו 103FM על הדיון בבג”ץ בעתירות נגד צמצמום עילת הסבירות. לדברי מגל, הנשיאה כבר גיבשה דעה בנושא, ולכן אין סיבה שתמשיך לבחון את הדברים.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

“אנחנו נשב ונראה את הנשיאה חיות יושבת בדין ובוחנת את הדברים. אנחנו חיים בקומדיה, וזה לא יעבוד עלינו”, אמר מגל.

כספית השיב: “אנחנו נמצאים בתוך אירוע של ניגוד עניינים שהוא הכי מטורף – יש פה נאשם שמתחייב כל פעם ששום דבר לא קשור למשפט שלו, ומקים ועדת חקירה שמקבלת סמכויות להיכנס לו לתיק, והם מדברים על ניגוד עניינים?”

מגל השיב: “הכול כחונטה אחת שאתה משפרר אותה”.

השיח בין השניים עלה כמה רמות, במיוחד בשעה שכספית מנה את התנהגויות חברי הממשלה. ביניהם, השר אלי כהן, השר איתמר בן גביר, והשרה גלית דיסטל. כספית: “שר האוצר מאיים על האמריקנים, הפרעוש נובח על הכלב. עוד רגע הוא היה מפטר את ביידן”.

מגל השיב: “אתם מוציאים את דיבת הארץ רעה, ומדברים על בן גביר? מה הוא אמר? זכות החיים של היהודים גוברת על זכות התנועה של הערבים. אתם בדיל, וואלה, הדיל שלכם סבבה – אתם הקיבוצניקים, הטייסים, בעלי ההון, אבל אם מפרים לכם את החוזה אתם מתבלבלים”.

בנוגע לכתבה בחדשות 12 המשווה בין ישראל להונגריה אמר מגל: “זה בדיוק הפוך. מה קורה בארץ? מה ניסו לעשות עם ‘ישראל היום’ וערוץ 14? זה פשוט לא ייאמן איך הכל הפוך”.

כספית השיב: “במדינה מתוקנת לא הייתי צריך לענות לך, אבל משלמים לי. כל מילה בכתבה של ערד ניר מדויקת, ואפילו יותר מזה – ממעיטה. הערוץ הציבורי הנוכחי הוא ממש לא נגד הממשלה”.

מגל ביקש להסב את תשומת הלב של המאזינים למצב רועי הצאן ביהודה ושמרון, ואמר: “אתם שונאים את רועי הצאן היהודים, הצדיקים ששומרים על אדמות המדינה, אלו אנשים צדיקים – צריך לנשק אותם, לתת להם אות גבורה. מה עשיתם להם? כששוברים להם עצמות אתם לא מראים את זה. זו בושה וחרפה”.

כספית ענה לו: “בקרוב מאוד תוכל לנשק אותם בוקר צהריים וערב, כי אם זה היה תלוי בי אנחנו צריכים להיפרד מכם. מבחינתך צריך לפרק את כל תל אביב, ולהציב מראה שתוכל להסתכל על עצמך ולהביט בעצמך”.

מגל סיים את שיחת הפתיחה המשותפת – ואמר: “אתה תגיד לי איפה לגור גם? כאילו זה אישיו איפה אני גר. אתה איש מביך, הגעת לגיל שאתה אומר דברים מביכים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות