13.4 מיליון: ‘ברקת’ העמידה מימון לפרויקט התחדשות בירושלים החרדית 

המימון ניתן כהלוואת גישור עבור פרויקט של 34 יח"ד ברחוב פראג, סמוך לכיכר השבת • עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנחנו שמחים לקחת חלק בבניינה של ירושלים. 'ברקת' ערוכה לפניות מצד יזמי נדל"ן למימון פרויקטים בהיקפים משמעותיים"
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 19:10

חברת ברקת, בניהולו של עדי גזית, העמידה מימון בסך של 13.4 מיליון שקל, במסגרת הלוואת גישור, עבור הקמת פרויקט מגורים בהתחדשות עירונית ברחוב יצחק פראג 4 בירושלים, לקראת ליווי הפרויקט המלא שתקציבו נאמד בכ-65 מיליון ש”ח.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

הפרויקט נבנה במסגרת תכנית תמ”א 38 הממוקם בלב ירושלים החרדית, בין הרחובות שטראוס וישעיהו ובין רחוב הנביאים לכיכר השבת, וצפוי להביא מענה לביקושים הרבים למגורי יוקרה באזור זה של ירושלים.

הפרויקט צפוי לכלול 34 יחידות דיור ב-7 קומות, מעל 3 קומות חניה – ונמצא בסטטוס מתקדם לאחר קבלת היתר בנייה. כעת, עם העמדת המימון, העבודות בשטח צפויות לצאת לדרך ותוך זמן לא רב יעמדו לרשות הרוכשים הדירות המרווחות והמפוארות בלב ירושלים.

היזמים המובילים את הפרויקט הינם חברת ארוז נדל”ן בבעלות וויליאם רוז ועו”ד יצחק כץ.

עו”ד יצחק כץ, מנכ”ל החברה: “מדובר בפרויקט בוטיק מבית ארוז נדל”ן – חברה לפיתוח ויזמות נדל”ן. הפרויקט יבנה ברף גבוה של איכות וסטייל, באופן אשר ישפיע על המרחב הירושלמי בהתאם לחזון החברה”.

עדי גזית, מנכ”ל ברקת: “אנחנו שמחים לקחת חלק בבניינה של ירושלים. ‘ברקת’ מתמקדת במימון ליווי ליזמים בהתחדשות עירונית ובוחנת כל העת עסקאות מימון שונות וערוכה לפניות מצד יזמי נדל”ן למימון פרויקטים בהיקפים משמעותיים. ההלוואות הללו ממשיכות לבטא את צמיחת החברה ואנו פועלים לאורך כל הדרך לקידום מהיר ואפקטיבי של הענקת הלוואות גישור, ליווי והשלמת הון שיאפשרו לקדם פרויקטים בתחום הנדל”ן”.

עו”ד אורי סגיב ממשרד עו”ד אנגלרד ושות’ מלווה את ברקת בעסקה.

ברקת בשליטת רוני בירם, יו”ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ”ל החברה, מתמקדת בהלוואות לקבוצות בעלי קרקע ויזמים לצרכי ליווי, הקמה, גישור, והשלמת הון של פרויקטי נדל”ן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות