השר סמוטריץ’ על איומי נסראללה: “כמו כלבלב קטן שנובח בקול רם”

שר האוצר לא ממש מתרגש מהנאומים הלוחמניים של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה: בצד השני יודעים שאם יאתגרו אותנו ויאלצו אותנו לפעול - ספק אם הם יצליחו להתאושש מזה" • "ככל שהמצוקה של לבנון תגדל – הם יגדילו את ההתגרות בנו"
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 11:43

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס הבוקר (שלישי), בראיון לרדיו 104.5FM, לנאום שנשא אמש חסן נסראללה, מזכ”ל ארגון הטרור חיזבאללה – ואמר שישראל לא צריכה להתרגש יותר מדי מדבריו.

רוכשים באמצעות כרטיס אשראי? כך תבטחו עצמכם מפני גניבות!

“הוא כמו כלבלב קטן שנובח בקול רם”, אמר שר האוצר.

לדבריו, “לא צריך להיבהל בגלל שנסראללה מתרברב ומאיים, וגם בצד השני יודעים שאם יאתגרו אותנו ויאלצו אותנו לפעול – ספק אם הם יצליחו להתאושש מזה”.

הוא ציין, כי “צריך לקחת בחשבון את המצוקה של לבנון מבית, אין חשמל, אין דלק. ככל שהמצוקה של לבנון תהיה גדולה יותר הם יגדילו את ההתגרות בנו”.

מנהיג חיזבאללה איים אמש בנאומו, כי כל פעולת התנקשות ישראלית בשטח לבנון תיענה בתגובה עוצמתית. הדברים נאמרו ברקע האיומים שנשמעים לאחרונה לכיוונו של מספר 2 בחמאס, סאלח אל-עארורי, אדריכל הפיגועים ביהודה ושומרון שפועל משטח לבנון.

נסראללה, שהשמיע דברים דומים לפני כמה חודשים, הוסיף אמש:  “לא נרשה שלבנון תהפוך לזירה של התנקשויות. בישראל חושבים שהתנקשות במנהיגי ההתנגדות, תוכל לשכך אותה. אם היו אכן מפיקים לקחים, היו מבינים שההתנקשויות רק מוסיפות להתנגדות מוטיבציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות