לאן נעלמו ליבה ושרה? חשד שנחטפו בידי אימן, הסבתא נעצרה

הסבתא בת ה-70, תושבת גדרה, חשודה שסייעה לבתה לחטוף את ילדותיה מאביהן - שחי בארצות הברית והוא זה שקיבל משמורת מלאה על הבנות • הסבתא מכחישה את החשדות וטוענת כי אינה יודעת היכן בתה ושתי הנכדות בנות ה-12 ו-8
חיים טוויל
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 00:59

המשטרה עצרה היום (שני) לחקירה תושבת גדרה בת 70, במסגרת חקירת תיק החטיפה של שתי נכדותיה הקטינות – ליבה בת ה-8 ושרה בת ה-12 גולדשמידט – בידי אימן.

שתי הילדות, המוגדרות נעדרות, הן תושבות ארה”ב שהגיעו לחופשת קיץ בישראל עם אימן. על פי החשד, האם הייתה אמורה להחזיר את הבנות לידי אביהן ביום שישי האחרון, אך תחת זאת חטפה אותן ונעלמה.

מדובר במשפחה ישראלית, במקור מצפון הארץ, אשר היגרה לארה”ב לפני עשור. לבני הזוג נולדו שלושה ילדים – בן ושתי בנות – אך לפני כמה שנים הם התגרשו. האב, אזרח ארה”ב שומר מצוות, קיבל משמורת מלאה על הילדים.

עתה, לקראת החופשה בישראל, בית המשפט בארה”ב אישר לאם לקחת עמה את שתי הילדות, תוך שהוא מטיל עליה מגבלות שונות. בין היתר קבע, כי עליה להחזיר את הבנות לידי אביהן, שהגיע גם הוא לישראל, כעבור עשרה ימים.

האב היה אמור לאסוף את שתי בנותיו ביום שישי האחרון בתל אביב – אך, למרבה תדהמתו,  האם לא הגיעה ולא ענתה לטלפונים. בעקבות זאת הגיש האב תלונה בתחנת המשטרה בצפון – משם נוהלה חקירת המשטרה.

היום, בהתאם לממצאים שנאספו עד כה והיתרון היחסי בהיבט החקירתי, הועברה החקירה למחוז מרכז, כאשר בתום הערכת מצב מיוחדת הטיל מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה.

הערב, כאמור,  נעצרה הסבתא לחקירה, בחשד כי סייעה לחטיפה. הסבתא מכחישה כי היא יודעת היכן נמצאות בתה ושתי נכדותיה.

המשטרה גם פרסמה רק היום הודעה מיוחדת, בה היא “מבקשת את עזרת הציבור באיתור נעדרות קטינות – ליבה (בת 8) ושרה (בת 12), אשר נראו לאחרונה ביום ראשון 27.8.23 בשעה 04:00 בגדרה, בלווית האם ומאז נעלמו עקבותיהן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות