פקח ויתר על דו”ח, העיתונאי תקף: “באיזה קטע מרימים לחוצפן הזה?”

פקח בעיריית ירושלים רואיין בחדשות 12 לאחר שוויתר על דו"ח לבעל רכב שהשאיר פתק: "פקח יקר, יש לי בר מצווה לילד" • איש התקשורת עקיבא נוביק תקף את הראיון המלטף: "כל מי שימציא עכשיו שמחה משפחתית יכול לחנות איפה שבא לו?" • גולשים: "די עם הצדקנות"
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 00:23

אורי עוזרי, פקח בעיריית ירושלים, החליט לוותר על דו”ח לרכב שחנה באדום-לבן, לאחר שבעל הרכב השאיר פתק עם הסבר כי נאלץ לחנות שלא כחוק בשל איחור לחגיגת בר המצווה של בנו.

בפתק נכתב: “פקח יקר, יש לי בר מצווה לילד, הרבה זמן אני מחפש חניה. בבקשה תתחשב בי. הפעלתי פנגו”.

בראיון לחדשות 12 סיפר הפקח: “ראיתי קודם כל מצוקת חניה רצינית, היה ראש חודש באותו יום. קראתי את הפתק ופשוט זה עשה משהו בלב וכן ראיתי בו משהו אמיתי ורציתי בשמחת המשפחה – ולא אני זה שיגרום להם למחוק את החיוך עם איזה דו”ח”.

הוא נשאל האם התירוצים יהפכו כעת לטרנד – והשיב: “אנחנו קשובים לכל הביקורות ומודעים להן, זה היה משהו שעשיתי מתוך שיקול דעת שלי, לכל פקח יש שיקול דעת שלו. זה מה שהרגשתי נכון לעשות ואני שלם עם זה. זה כמובן משהו חד פעמי”. .

העיתונאי עקיבא נוביק מ’התאגיד’ תקף את קיום הראיון המלטף: “באיזה קטע מרימים לפקח החוצפן הזה? כל מי שימציא עכשיו שמחה משפחתית יכול לחנות איפה שבא לו?”.

העיתונאי בר פלג, כתב הרווחה ומשרד הפנים של ‘הארץ’, הגיב: “קיבלתי 2 דו”חות נת”צ ערב חתונתי כשחזרתי הביתה בבהילות להביא חפץ ששכחתי (לא הטבעות). זה היה נת”צ חדש ולא שמתי לב אליו. ערערתי לשם הספורט עם הסיפור וראיות שאני דובר אמת, לא עזר. חלק מכספי החתונה הלכו לעירייה”.

מנגד, היו מי שהגיבו: “די עם הצדקנות, מותר גם להיות סתם נחמד מידי פעם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות