לאחר 5 ימים: נעצר החשוד שדקר את השוטר במחאת ‘צדק לרפאל’

המשטרה לכדה תושב חולון בשנות ה-20 לחייו בחשד שדקר את השוטר בהפגנה שהתרחשה לפני חמישה ימים בתל אביב • תושב חולון נוסף הועבר לחקירה, אך רמת מעורבותו באירוע טרם ידועה • גורם בחקירה לחדשות 12: ההתרשמות היא שהדוקר הגיע לדקור שוטר - ולברוח מהמקום
חיים טוויל
י"ב אלול התשפ"ג / 28.08.2023 22:31

תושב חולון, בן 23, נעצר היום (שני) בחשד שדקר שוטר בהפגנת ‘צדק לרפאל’ בתל אביב שנערכה ביום רביעי שעבר.

העבירה שמיוחסת לחשוד היא ניסיון רצח. חשוד נוסף, תושב העיר, נעצר גם כן.

שוטר התנועה של מרחב ירקון היה במעגל מרוחק מההפגנה ועסק בפעילות אבטחה. הוא נדקר בכתפו באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני.

גורם המעורב בחקירה סיפר לחדשות 12, כי ההתרשמות היא שהחשוד לא היווה חלק מהמפגינים, אלא הגיע רק למען מטרה אחת – לדקור שוטר ולברוח.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הימ”ר של מחוז ת”א, בסיוע שוטרי מרחב ירקון, בפעילות מאומצת ללכידת הדוקר, תוך הפעלת מגוון אמצעים טכנולוגים, במטרה להתחקות אחריו.

במסגרת החקירה, בימים האחרונים חלה התפתחות משמעותית שהובילה לגילוי פרטי החשוד העיקרי –  והיום בלשי הימ”ר איתרו את החשוד בדקירה וביצעו מעצר שלו, יחד עם חשוד נוסף, באזור ת”א.

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, אמר: “דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצויינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים.”

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאירוע באותו הערב: “לא נקבל ולא נעביר לסדר היום כל סוג של אלימות. דקירה של שוטר היא חציית קו אדום. אני קורא לכל אזרחי ישראל לכבד את החוק ואת אנשי כוחות הביטחון”. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: “דקירת שוטר היא קו אדום בוהק. פגיעה בשוטרים וכוחות הביטחון זו חציית כל גבול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות