מחסני חשמל מסבכת את הלקוחות? מפנה לספקים שמתחמקים

הזמנתם ב'מחסני חשמל' ונתקלתם בבעיה במשלוח או תקלה במוצר? לקוחות טוענים: הרשת מפנה לספקים חיצוניים שמתחמקים ולא נותנים שירות ראוי • וכאן מתחילה הצרה: הלקוחות נאלצים לדון עם מי שכלל לא עשו מולו את עסקה • לקוח: "כבר שבועיים ששירות הלקוחות לא נותן מענה"
חרדים 10
י"א אלול התשפ"ג / 27.08.2023 21:18

רגע לפני חגיגת הקניות של חגי תשרי: הרשתות והחברות מפרסמות הצעות מפתות כדי שתגיעו לרכוש אצלן. אבל האם תמיד כדאי לרכוש בלי בדיקה מעמיקה? לא בדיוק.

רוכשים באמצעות כרטיס אשראי? כך תבטחו עצמכם מפני גניבות!

בתחקיר שערכה שרון קנובליך ו‎שודר הערב (ראשון) ב’תוכנית חיסכון’, התוכנית הכלכלית של קשת 12, עלה כי בימים אלה השיקה חברת ‘מחסני חשמל’, מהרשתות הגדולות בישראל, מבצע להרחבת האחריות על חלק ממוצרי החשמל באתר ל-5 שנים, בכפוף לתקנון.

רק שאת התקנון, על פי התחקיר, פשוט אי אפשר למצוא באתר הרשמי של הרשת.

לפי התחקיר, מי שהזמין מוצר ואז נתקל בבעיה ברגע המשלוח או תקלה במוצר עצמו, מגלה שרשת ‘מחסני חשמל’ לא אחראית לדבר, שכן היא עובדת עם ספקים חיצוניים שמעניקים את האחריות וגם את השירות ללקוח שרכש מרשת מוצרי החשמל.

וכאן מתחילה הצרה של הלקוחות, שנאלצים להתמודד עם חברות שלא מספקות שירות כראוי, ולהתנהל מול מי שכלל לא עשו מולו את העסקה.

בתחקיר הוצגה עדות של לקוחה מתל אביב, שקנתה מקרר מחברת ‘מחסני חשמל’ והייתה בטוחה שהשירות וההתנהלות תהיה מולם. אבל אז הגיעו אליה הביתה השליחים, נציגי חברת לוגיסטים,  כדי להתקין – ואף איימו עליה שללא תוספת תשלום לא תקבל שירות.

“הוא נמצא בבית שלי, לא מדבר אליי יפה, אני מרגישה מאוימת, אני מרגישה לא בנוח”, שיתפה הלקוחה עם ‘תוכנית חיסכון’.

במשך חודש שלם בנציגות החברה הבטיחו שיחזרו עם תשובות: “רשמתי שהמוביל קילל, העברתי את מה שאמרת לי כל מילה. אני אבקש שיחזרו אלייך”, השיבה לה נציגת שירות הלקוחות של חברת לוגיסטים.

בנוסף, תלונות רבות הגיעו למערכת ‘תוכנית חיסכון’ על חברת תמוז, זו שמספקת את המוצרים ל’מחסני חשמל’. אחד הלקוחות סיפר: “כבר שבועיים ששירות הלקוחות שלהם לא נותן מענה”.

בעקבות תלונות קודמות שהגיעו לחברת תמוז, החברה החליפה את חברת השירות החיצונית שגרמה לאותן הבעיות – ובימים אלה יחזרו לאותם הלקוחות וייתנו להם מענה.

לאור כל זאת, רגע לפני שקונים מוצר כזה או אחר, חשוב לבדוק מי מספק את השירותים ואת האחריות.

מחברת לוגיסטים נמסר בתגובה ל’תוכנית חיסכון’: “הקבלן זומן למשרדי החברה ועבודתו הופסקה במיידי. יצרנו קשר עם הלקוחה וכספה יוחזר לה לשביעות רצונה”.

מחברת ‘מחסני חשמל’ נמסר בתגובה: “כאשר יש בעיה מול נותן השירות, ‘מחסני חשמל’ מגבה את הלקוח ומטפלת בו. מרבית התקנונים מעודכנים באתר החברה. תקנון שטרם עודכן, יעודכן במהלך הימים הקרובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות