התסריטאי: המשפחה שלי מתפעלת מ’ההתאבדות’ שלי למען החרדים

התסריטאי והיוצר מני אסייג ענה בדף הפייסבוק שלו לביקורת שמטיחים בו רבים מהשמאל, שכתבו "אחיך מתבייש בך", ו'המשפחה שלך מתביישת בך": ‏"הם יוצאים מגדרם מהמינוף שעשיתי ברשת החברתית לטובת קידוש שם שמים"
אבי כץ
י' אלול התשפ"ג / 27.08.2023 14:47

חודש וחצי לאחר סערת הסרט “ההילולה”: אחרי שתקף את מפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית ודרש מהם שלא להגיע לאולמות הקולנוע בכדי לצפות ביצירתו, הקדיש התסריטאי והיוצר מני אסייג פוסט בדף הפייסבוק בו השיב ביקורת נגדו מצד מתנגדיו,  שטוענים, בין היתר, כי משפחתו נבוכה מהתנהגותו ומתנערת מדעותיו, אותן הוא פרסם ברשתות החברתיות.

רוכשים באמצעות כרטיס אשראי? כך תבטחו עצמכם מפני גניבות!

“בואו נשיב פעם אחת ובמרוכז לרבים מהשמאל שכתבו לי ‘אחיך מתבייש בך’, ו’המשפחה שלך מתביישת בך'”, פתח אסייג.

“‏אז ככה: ‏תדעו לכם שאני מוקף באהבה תמידית ואינסופית מצד האחים והאחיות, הגיסים והגיסות, האחיינים והאחייניות ובני ובנות האחים והאחייניות. ‏כולם משוגעים עליי! ברוך השם. ‏ואני הכי קשור לכולם. ברוך השם”.

לדבריו, “‏הם מתפעלים מהדרך שלי, מהאמת שלי, מהיושרה שלי, מ’ההתאבדות’ שלי למען אחינו החרדים, ומהקורבן שאני מוכן לשלם ומשלם למען כל אלה.
‏לא כולם יחתמו על כל מילה שאני כותב/אומר, וזה סבבה, אבל הם מגבים אותי בענק!

“הם גאים בי על העשיה החברתית הענפה שלי, ועל המאבק העיקש ורב השנים שלי למען החלשים ומשפחות במצוקה, נושא שהקדשתי ומקדיש עבורו המון זמן, מאמץ וכסף פרטי.

“‏הם יוצאים מגדרם מהמינוף שעשיתי ברשת החברתית לטובת קידוש שם שמים, חלוקת אלפי ספרי דברים (חינם) ומפרויקט התפילין חובק הארץ שהרמתי, והמאות שקיבלו דרכו תפילין (חינם). וגם מהאלפים שחזרו להניח תפילין בהשפעת הפרויקט”.

‏הוא הדגיש: “בני משפחתי המורחבת מתלהבים במיוחד מהדברים החשובים בחיים, מעשייה לטובת הזולת, מדבקות בערכי היהדות ומשמירה על המורשת היהודית. ‏ענייני מופעים, סדרות וסרטים מצליחים זה חשוב וזה כיף וזה אחלה, אבל זה ממש לא העיקר וזה בר חלוף, עם כל הכבוד.

“‏לסיכום: אין על המשפחה שלי, אין”, הצהיר והוסיף אמוג’י של לב אדום.  ‏

כזכור, אסייג – שחתום בין היתר על הלהיט הקולנועי החדש ‘ההילולה’ – קרא בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, קריאה נחרצת למפגיני השמאל נגד הממשלה והרפורמה – “אנרכיסטים”, כלשונו – שלא להגיע לצפות בסרט.

“אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו”, כתב אסייג. “לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות