קצין הכנסת הזהיר את איימן עודה: “ארגוני פשיעה מאיימים על חייך”

קצין הכנסת הודיע ליו"ר הרשימה המשותפת כי גורמי פשיעה מאיימים על חייו • הסיבה: פעילותו והתבטאויותיו נגד ראשי ארגוני פשע בחברה הערבית • המשטרה: "לפני מספר ימים הוא הוגדר כמאוים דרגה 2 - דרגת איום שאינה כוללת אבטחה צמודה"
חרדים 10
י' אלול התשפ"ג / 26.08.2023 21:03

קצין הכנסת הודיע היום (שבת) ליו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה, כי ארגוני פשיעה מאיימים על חייו –  בעקבות פעילותו והצהרותיו נגד ראשי ארגוני הפשיעה בחברה הערבית.

לפי דיווח בחדשות 12, בעקבות החשש לביטחונו, תוצמד לח”כ אבטחה.

עודה אמר לחדשות 12: “ההפגנות שלנו התחילו להפריע לארגוני הפשיעה. המשוואה ברורה – זה או החברה שלנו או ארגוני הפשיעה ואנחנו ננצח אותם. אני פונה שוב לרשויות החוק והממשלה, מגרו את הפשיעה בחברה הערבית כי אינכם עושים מספיק”.

בחודש האחרון הפגין עודה מספר פעמים נגד האלימות בחברה הערבית.

באחת הפעמים כתב בחשבון הטוויטר שלו: “הפגנתי עכשיו מחוץ למשרד רה”מ עם ועד ראשי הרשויות של החברה הערבית נגד אטימות הממשלה כלפי החברה שלנו שקורסת תחת האלימות של ארגוני הפשע. נתניהו, בן גביר והמפכ”ל הגזען שבתאי, הדם שלנו על הידיים שלכם”.

מהמשטרה נמסר: “בניגוד לפרסומים שגויים – משטרת ישראל אינה מאבטחת את ח״כ איימן עודה. לפני מספר ימים הוגדר ח״כ עודה כמאויים דרגה 2, מדובר בדרגת איום שאינה כוללת אבטחה צמודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות