בן גביר למשפענית “שונאת ישראל”: בואי לקרית ארבע, תביני את האמת

אחרי שמשפיענית הרשת הפלסטינית-אמריקנית יצאה נגדו ברשתות החברתיות, השר משיב: "מזמין אותך לקריית ארבע, לראות איך נרצחים פה יהודים" "הזכות שלי ושל אחיי היהודים לחזור הביתה בשלום גוברת על זכות מחבלים שרוצחים אותנו"
אריה ריבקינד
ח' אלול התשפ"ג / 25.08.2023 12:50

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, תקף היום (שישי) בחריפות את משפיענית הרשת הפרו-פלסטינית בלה חדיד, אחריה עוקבים עשרות מיליונים, לאחר שתקפה את הצהרתו, לפיה זכותם של יהודים לנסוע בביטחון בכבישי יהודה ושומרון גוברת על זו של הפלסטינים.

בן גביר השיב: “לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי”.

בן גביר הוסיף: “אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם. עם ישראל חי”.

חדיד פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה קטע מתוך ראיון של בן גביר בחדשות 12 וכתבה:  “בשום מקום, באף זמן, במיוחד לא בשנת 2023, אסור שחייו של אדם אחד יהיו שווים יותר מאלו של אחר. במיוחד לא בשל זהות אתנית, תרבות או שנאה טהורה”.

לאחר שהדברים עוררו סערה, בן גביר צייץ בחשבון הטוויטר שלו באנגלית: “כך מפיצים פייק ניוז: אמרתי אתמול בשידור טלוויזיה שזכותם של יהודים לחיות ולא להירצח בפיגועים גוברת על זכותם של ערבים ביהודה ושומרון לנסוע בכבישים ללא הגבלות ביטחוניות. לכן יש להציב מחסומים בכבישים שבהם מתבצע טרור סדיר וירי של ג’יהאדיסטים נגד יהודים.

“אבל השמאל הרדיקלי הישראלי חתך באופן סלקטיבי חלק מהאמירה שלי, ציטט בכוונה אפילו את זה בצורה שגויה, והסיר את ההקשר כדי להשמיץ אותי כאילו הצהרתי גזענית שליהודים מגיע יותר זכויות אזרח מאשר לערבים.

“כך בדיוק ממשיך השמאל ללבות את להבות ההסתה בעולם נגד ממשלת ישראל. בגלל האסטרטגיה הצינית שלהם, אנו עדים כעת לגל של שונאי ישראל שתוקפים אותי ואת מדינת ישראל. השמאל ממשיך לפגוע במדינה, בדיוק כפי שפגע בכלכלה, בלכידות החברתית שלנו ובצה”ל במהלך 8 החודשים האחרונים. שייתבישו להם! כל אוהבי ישראל, שתפו עכשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות