חושפת הפרשה משחזרת העימות: “ידוע על כ-30 נשים שנפגעו”

יוסף מרדכי פריזר, חרדי מירושלים, נשוי ואב לילדים - נעצר בחשד למרמה • כשג', שניהלה איתו קשר, גילתה עוד נשים שנפגעו - היא החליטה להתעמת איתו • כעת היא מספרת מה קרה ב'אמבוש', וכיצד גילתה את ההונאה: "דרשתי ממנו לחשוף עצמו, היה עימות פיזי, חטפתי את הטלפון"
חרדים 10
ח' אלול התשפ"ג / 25.08.2023 12:04

ג’, האישה שחשפה את פרשת “ג’ק סגל” – החרדי שהתחזה וניצל – סיפרה היום (שישי) לורד פלמן מ’כאן חדשות’, על העימות שערכה מול מי שחשבה שהיה בן זוגה – יחד עם נשים נוספות שנפגעו ממנו.

במוקד הפרשה עומד יוסף מרדכי פריזר, חרדי בן 35, אזרח ארצות הברית המתגורר בירושלים, נשוי ואב לשני ילדים, החשוד כי בנה לעצמו זהות בדויה, תוך שהוא מציג עצמו כאדם חילוני – הבטיח הבטחות שווא לנשים עמן יצר קשר אישי, והונה אותן, תוך ביצוע עבירות חמורות.

הוא נעצר, והשבוע הוארך מעצרו בשישה ימים – עד יום שני.

כעת היא משחזרת: “לפני חודש קיבלנו החלטה לעשות לו אמבוש. הזמנתי אותו אליי והבנות חיכו לו. דרשתי ממנו לחשוף את עצמו, היה פה עימות פיזי וחטפתי לו את הטלפון מהיד”.

בהמשך המפגש הסוער, הבנות דרשו ממנו לשלוח הודעות לנשים נוספות שהיה עימן בקשר. “צילמנו את המספרים של הנשים שהוא שלח אליהן הודעות ויצרנו איתן קשר”, מספרת ג’. “קיבלנו מאתמול 13 תלונות. כרגע ידוע לנו על 30-25 נשים שהיו בקשר איתו בשנים האחרונות”.

על הקשר שלה עם “ג’ק סגל”, שנמשך כשבעה חודשים, היא מספרת: “מההתחלה דובר על עתיד משותף והקמת משפחה. כל הזמן חזרו נושאים בעייתים, לא נפגשנו בשבתות ואף פעם לא בבית שלו. הוא אמר שהוא גר בדירת שותפים ואני גרה לבד, אז זה הרגיש יותר הגיוני להיות אצלי. היינו נפרדים וחוזרים, היה לוקח זמן עד שהייתי מעלה שוב את הנושאים האלו.

“הוא סיפר שהייתה לו אקסית שבגדה בו ובגלל זה קשה לו להכניס בנות לספייס שלו. כל הזמן היו ‘תירוצים’ שהבנתי, הייתה לי המון חמלה אליו”.

ג’ סיפרה על מקרה בו הגיעה לדירתו של “סגל”, כדי לפתור ויכוח ביניהם – והופתעה לגלות שהוא בכלל לא גר בכתובת שציין. “הגעתי לשם בשישי בערב. דפקתי בדלת של שכנים והם אמרו לי שאין בבניין בכלל דירות שותפים”.

ג’ החליטה ליצור קשר עם נשים ש”סגל” עקב אחריהן באינסטגרם. “אחת מהן מיד ענתה לי שזה בן הזוג שלה. היא סיפרה על קשר קרוב ושהוא פגש את ההורים שלה. מישהי אחרת אמרה שהוא יצא איתה”.

אחרי העימות שערכו הבנות עם “סגל”, ג’ נתקלה בנשים נוספות שנפגעו ממנו והחליטה לפנות למשטרה. “חשוב לי לקרוא לבנות שזה קרה להן לשתף פעולה עם החקירה. יש פה הזדמנות לעשות צדק, וחלון הזמן מוגבל”.

לפי החשד, “סגל” יצר קשר עם נשים רבות דרך אפליקציות היכרויות וניהל איתן מערכות יחסים תחת זהות בדויה. כך, למשל, הוא סיפר לנשים כי הוא עובד כמדריך בעמותה לכלבי נחייה.

כאמור, “סגל” התגלה כגבר נשוי, בעל אזרחות אמריקנית, שחי חיים חרדיים. הוא חשוד שהציג את עצמו בפני נשים כחילוני, רווק שמעוניין בנישואים – כל זאת כדי לנצל אותן. “סגל” חשוד כעת במרמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות