“ביזוי והטרדה”: מפגינה הרימה את החולצה מול חרדים בצעדה בב”ב

אחת ממפגינות השמאל שהגיעה לצעוד בבני ברק נגד 'הדרת נשים' הרימה את החולצה מול צעירים חרדים • ארגון 'יהודית' הגיש תלונה למשטרה: "מדובר בהטרדה לכל דבר. חשפה גופה בכוונה לפגוע ברגשותיהם ולהשפילם" • גולשים: "שונאי אדם ומחרחרי ריב ומדון, אנשים ריקים, אלימים"
חיים טוויל
ח' אלול התשפ"ג / 25.08.2023 01:17

מפגינה שצעדה הערב (חמישי) במחאת נשות השמאל בבני ברק עוררה סערה, לאחר שהרימה חולצה מול צעירים חרדים.

גולשים ברשתות החברתיות המליצו לחרדים שנכחו במקום להגיש נגדה תביעה בשל הטרדה.

מיכה שולם הגיב: “בושה איומה וחרפה טהורה שרשומה על קברניטי ה’מחאה’ הזו ששוב ושוב מתגלה כמעוזם של האנרכיסטים, פורעי החוק, שונאי אדם ומחרחרי ריב ומדון ללא שום אג’נדה אחרת. לא לחינם הבייס של המחאה מתפרק”.

פעילת הימין עמר דהן כתבה: “והיא כאילו אמורה להיות המכובדת יותר? החופשיה יותר? ליברלית? שפחה של ערכי פרוגרס שמקדשים את הגוף ורומסים את הנפש, רחמים”.

הגולשת נגה ארבל כתבה: “זו הטרדה. היא לא מוצדקת, לא משנה בפני מי היא קרתה ומאיזו סיבה”.

הגולש גאיוס הגיב: “מפגינה מרימה חולצה מול צעיר חרדי ככה בשביל הכיף… יש ערוצים ועיתונאיות שעשו כתבות וצייצו נון-סטופ על ענייני לבוש… מה הסיכוי שנראה אותם מדווחים על זה…??”

ומגיב נוסף תקף: “אין בכם כלום. אנשים ריקים, פשוטים, אלימים, בורים, ברברים. אין בכם מוסר, אין בכם צדק, אין בכם משמעות. אין בכם כלום”.

ארגון ‘יהודית – ארגון זכויות נשים ברוח יהודית’, הגיש הערב  תלונה למשטרה בגין ביזוי והטרדה. “במהלך ההפגנה בבני ברק הערב, אחת המפגינות הרימה את חולצתה בהתרסה מול בחורים חרדים צעירים. החוק קובע כי מעשה מגונה הנעשה לשם ביזוי ייחשב כהטרדה”.

ממוריה ליטווק, מנכ”לית הארגון, אמרה: “מדובר בהטרדה לכל דבר, האשה הזו ראויה לכל גינוי. היא חשפה את גופה בכוונה מול בחורים חרדים, מתוך כוונה לפגוע ברגשותיהם ולהשפילם.

“למעשה זה מלווה מסר של החפצת גוף האישה והפיכתה לכלי, מסר שהוא מנוגד למטרות עליהן הצהירו כשיצאו להפגין. עוד פעם השמאלניות הרדיקליות מוכיחות את הניתוק שלהן מכל אמת-מידה מוסרית”.

היא הדגישה: “אני מצפה ממשטרת ישראל לחקור את החשודה, לעצור אותה ולמצות עימה את הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות