עשרות מטרים: נחשפה מנהרת המסתור של ארגון הפשע המסוכן בגליל

המשטרה חשפה בנצרת מנהרה המתפצלת ל-3 חדרים, שעל פי החשד שימשה את אנשי ארגון הפשע של סמיר בכרי - מהעבריינים המסוכנים בישראל - למקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות • בן גביר: "חשיפת המנהרה שככל הנראה נחפרה במשך שנתיים, היא מכה אנושה לארגון"
חיים טוויל
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 10:23

שוטרי המחוז הצפוני חשפו מנהרה תת-קרקעית בעיר נצרת ששימשה, על פי החשד, להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים של ארגון הפשע המסוכן של סמיר בכרי.

בפעילות מודיעינית של המשטרה בעיר נצרת, כחלק מהמאבק בארגוני הפשיעה, עלה כי ישנה מנהרה בעיר המשמשת להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים, בזמן פשיטות משטרה .

בתום פעילות מבצעית אותר פתח המנהרה בבית נטוש. כוחות המשטרה ביצעו סריקות במקום ובתוך המנהרה אותר ברוס תחמושת וממצאים נוספים.

המנהרה, שגודלה מעורך בעשרות מטרים, מתפצלת ל-3 חדרים בהם על פי החשד הסתתרו חשודים מארגון פשע בזמן מבצעים של המשטרה בעיר נצרת.

רב פקד נתי שמחה אמר ל-Ynet: “הגענו לבית, ראינו את המנהרה וחשבנו שמדובר בבור קטן. שמרנו על המקום 30 שעות וגילינו שמדובר במנהרה של עשרות מטרים שמחולקת לכמה מקטעים.

“הפושעים יכולים להסתתר במנהרה במהלך חיפושים או אחרי אירועים פליליים, להיכנס ממקום אחד ולצאת ממקום אחר, וקיים חשד שהמנהרה שימשה גם להברחת נשק. ככל הנראה היא נחפרה במשך יותר משנתיים. כלומר, מאז החלו כל הסכסוכים”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: “מברך ומחזק את מפקדי ושוטרי המחוז הצפוני על חשיפת המנהרה באורך עשרות מטרים של ארגון הפשיעה בכרי בנצרת – שעל פי החשד המנהרה שימשה את אנשיו של סמיר בכרי, מהעבריינים המסוכנים והמבוקשים בישראל, למקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות ומרדפים אחרי עבריינים.

“המאבק העיקש אותה מובילה משטרת ישראל נגד ארגוני הפשיעה נמשך כל העת. חשיפת המנהרה שככל הנראה נחפרה במשך שנתיים, היא מכה אנושה עבור הארגון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות