בין הזמנים: עשרות אלפים נהנו מארוחות ושתייה ב’הכנסת אורחים רשב”י’

ב'הכנסת אורחים רשב"י' שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך חילקו בימי בין הזמנים ארוחות מזינות לצד שתייה קרה ומאפים טריים לאלפים שפקדו את הציון • בהנהלה נערכים כבר כעת לימים הנוראים - אז ייערכו כמיטב המסורת תפילות המוניות וסעודות חג
אבי כץ
ז' אלול התשפ"ג / 24.08.2023 01:02

עשרות אלפי מתפללים שפקדו במהלך ימי בין הזמנים את ציון הרשב”י במעלה הר מירון, נהנו לאורך היממה כולה מארוחות מזינות וטריות לצד בקבוקי שתייה קרה ומאפים טריים שנאפו במקום והוגשו בצורה מכובדת על ידי ‘הכנסת אורחים רשב”י’, בראשה עומדים הרב יעקב פרלמוטר והרב מאיר קרליבך.

ב’הכנסת אורחים רשב”י’ נערכו כבר מבעוד מועד להגעת אלפי המתפללים במהלך ימי בין הזמנים של חודש אב, ולשם כך הוזמנו עשרות אלפי בקבוקי שתייה בכדי להרוות את צמאנם של המתפללים, בפרט בימים חמים אלה.

עשרות אלפי המתפללים שפקדו את אתרא קדישא מירון בהמוניהם בימי בין הזמנים השביעו את רעבונם בארוחות מזינות וטריות לצד מאפים טריים שנאפו ב’הכנסת אורחים רשב”י’.

בהנהלת הכנסת האורחים מציינים כי מידי יום במהלך ימי בין הזמנים פקדו את הכנסת האורחים כשלושת אלפים מתפללים, שהגיעו מרחבי העולם לשפוך את צקון לחשם במקום שלהבת אש קודש.

יצוין, כי בהכנסת האורחים נערכים כבר כעת לקראת הימים הנוראים, אז הם ייערכו כמידי שנה תפילות המוניות, לצד סעודות חג, לאלפי המתפללים.

בנוסף הוזמנו מאות מחזורים חדשים שישמשו את המתפללים שישהו במהלך הימים הנוראים בציון הרשב”י.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות