לראשונה הופעל ‘חוק הפרוטקשן’ החדש – נגד סחטן שנתפס ‘על חם’

ראמי איסמעיל נעצר בעת שניסה לגבות דמי חסות ממנהל של אתר בנייה בגליל • הקבלן האמיץ סירב - ודיווח בזמן אמת למשטרה, וכך נלכד החשוד "על חם" • היום הוגשה נגדו הצהרת תובע בהתאם לחוק הפרוטקשן החדש
חיים טוויל
ו' אלול התשפ"ג / 23.08.2023 15:11

המלחמה בפרוטקשן: בתום חקירה אינטנסיבית של שוטרי מחוז צפון הוגשה היום (רביעי) הצהרת תובע – לפי חוק הפרוטקשן החדש – נגד רמי אסמעיל שנתפס “על חם” כשניסה לגבות דמי חסות  ממנהל אתר בניה של בית חולים.

המעצר בוצע לפני כשבועיים, כאשר  שוטרים הוזנקו לאתר בניה סמוך לצומת גיבור, לאחר שהקבלן התקשר למוקד 100 ודיווח כי הוא נדרש עכשיו לשלם פרוטקשין לתושב טובא זנגריה שהגיע למקום.

השוטרים חסמו את רכבו של החשוד בסחיטה – ראמי אסמעיל, המוכר כגובה פרוטקשין באזור, והוא נלקח לתחנת המשטרה ורכבו נתפס – ובהמשך בכוונת הפרקליטות לבקש את חילוטו.

בתום החקירה הגישה פרקליטות צפון, באמצעות עורך הדין מוסא עבאס, הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש נגד אסמעיל כתב אישום חמור בגין עבירות של סחיטה באיומים ושיבוש מהלכי משפט ובקשה למעצר עד תום ההליכים, כמו גם חילוט רכבו בהתאם לחוק הפרוטקשן החדש.

מעצרו של החשוד הוארך שוב בבית משפט השלום בטבריה עד לתאריך 27/8/23.

הצהרת התובע הוגשה אמנם על תלונה אחת, אך למשטרה ידוע כי יש קורבנות נוספים. היא ביקשה מהם להגיע ולהתלונן, אך הם מפחדים.

כמו כן, על מנת לאתר אנשים נוספים שנפגעו ממנו, פרסמה המשטרה את זהותו, וכתבה: “כל היודע דבר על מקרים נוספים או שהוא נדרש לשלם דמי שמירה או משלם דמי שמירה לחשוד רמי אסמעיל, מתבקש להתקשר למוקד 100 או להגיש תלונה בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות