“סמרטוט, תלך הביתה”: ינון מגל וחיים לוינסון התקוטטו בשידור חי

ינון מגל תקף את עמיתו חיים לוינסון על שכינה את ח"כ משה סעדה "סמרטוט" • לוינסון הגיב בצעקות: "אם זה לא מתאים לך, תלך הביתה" • איך זה נגמר?
חרדים 10
ו' אלול התשפ"ג / 23.08.2023 12:03

פיצוץ ברדיו 103FM: המגיש חיים לוינסון כינה הבוקר (רביעי), במהלך ראיון, את ח”כ משה סעדה מהליכוד “סמרטוט” – ובתגובה אמר לו עמיתו להגשת התכנית, ינון מגל, שלא ידבר בצורה כזו וכי הוא “אורח”.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

האמירה הזו של מגל גרמה ללוינסון לומר שהוא לא אורח וכי “התחננו אליו שישדר עם מגל”.

בתגובה אמר מגל שהמצב הפוך: התחננו אליו שיסכים לשדר עם לוינסון, על אף הרזומה שיש לו.

בשלב זה לוינסון צעק, שוב ושוב: “אם זה לא מתאים לך, תלך הביתה”.

מגל המשיך לומר לו שהוא אורח, שלא ידבר בסגנון כזה ושלא יצעק בתכנית, דרש מלוינסון להתנצל – ויצא מהאולפן.

בינתיים נוגן שיר ברקע עד שיירגעו הרוחות.

כעבור מספר דקות שבו השניים לאוויר, לוינסון התנצל, והשניים התקדמו לאייטם הבא.

בראיון עצמו התייחס סעדה להודעה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה לשר המשפטים יריב לוין, כי לוועדת החקירה הממשלה שהוא מבקש להקים לבדיקת השימוש בתוכנות הריגול של משטרת ישראל אין סמכות לבחינת תיקים פליליים מתנהלים.

“אני מבין אותה, היא רוצה להגן על הפרקליטות ועל עצמה”, טען. “כל העניין של הפגסוס היה צריך להיחקר מזמן במסגרת חקירה פלילית. תחילה מנע את זה מנדלבליט ואז היא מנעה את החקירה. נאלצנו מאחר ונמנעה חקירה לפתוח בוועדת בדיקה ברשות שופט כדי לחקור את העניינים הללו. אם הושגו ראיות שלא כדין, הן פסולות. שופט הוא לא גוף חוקר. שופט לא יכול לחקור, הוא לא יכול לשאוב מידע. באשר לחקירות שהן מעבר, תמיד ביהמ”ש עוצר ומעביר לגוף חוקר”.

בהמשך, הוסיף: “כדי לדעת אם ראיה הושגה שלא כדין, צריך לבדוק במערכות הטכנולוגיות. ולכן תמיד ביהמ”ש עצר את התהליך והעביר אלינו. הפרקליטות והמשטרה הודו שהם ביצעו עבירות פליליות. זה לא קשור לשמאל וימין, הייתי מצפה מבהרב־מיארה להיות הראשונה שתחקור את זה”.

הוא הדגיש: “לצערי, היא כשלה בכך שלא ביצעה חקירה פלילית מיד כשזה קרה. היא מנסה לחפות על המערכת כולה ופה הכשל. חוק האזנת הסתר קובע שראיות שהושגו שלא כדין הן פסולות. גם היועמ”שית חייבת לפעול על פי חוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות