נתניהו וגלנט: “אנחנו נמצאים בגל טרור שמוכוון וממומן על ידי איראן”

על רקע הביקורת גם מימין: ראש הממשלה ושר הביטחון הגיעו לזירת הפיגוע בדרום הר חברון • גלנט: "צריך להבין שהשינוי המשמעותי ביותר שקורה קשור למימון האיראני" • נתניהו: "רוצה לתת גיבוי לכל הלוחמים והמפקדים בשטח שנלחמים לשמור על הביטחון של כולנו - כולנו חייבים לגבות אותם"
חיים טוויל
ד' אלול התשפ"ג / 21.08.2023 19:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט נשאו הערב (שני) הצהרה לתקשורת בזירת הפיגוע שבו נרצחה בת שבע ניגרי הי”ד בהר חברון.

“אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמעודדת, מוכוונת וממומנת על ידי איראן וגרורותיה”, אמר נתניהו בזירה.

נתניהו הוסיף: “אנו פועלים מסביב לשעון כדי להשיג את המרצחים. נשיג את המרצחים, עד היום השגנו את כולם ונשיג גם את אלה”.

על רקע המתקפות על מפקדים בכירים בצה”ל מצד גורמים בקואליציה ובהתיישבות ביו”ש – אמר נתניהו: “רוצה לתת גיבוי לכל הלוחמים והמפקדים בשטח שנלחמים ימים ולילות לשמור על הביטחון של המתיישבים ועל כולנו – כולנו חייבים לגבות אותם.

“צריך להבין שחלק ניכר מגל הטרור הזה מגיע מהכוונה חיצונית, אנחנו מפעילים אמצעים ונפעיל נוספים הן התקפיים והן ביטחוניים, כדי לבוא חשבון עם המרצחים וגם עם המשלחים שלהם מקרוב ומרחוק”.

שעושים ימים כלילות כדי להגן על המתיישבים”. גלנט הוסיף כי “נגיע אל המחבלים ונעשה פעולות נוספות שיבטיחו הביטחון של אזרחי ישראל וגביית המחיר ממי שאחראי על כך”.

שר הביטחון גלנט אמר: “צער עמוק פקד אותי עם היוודע דבר מותה של בת שבע נגרי, שנרצחה בפיגוע הירי הקשה בהר חברון. אני שולח את תנחומיי למשפחתה, ומאחל החלמה מהירה לפצוע בפיגוע. קיימתי לפני זמן קצר הערכת מצב על המצוד המתקיים אחר המחבלים, מחזק את ידי הכוחות הפועלים בשטח – נרדוף ונשיג את אויבינו”.

לדבריו, “השינוי המשמעותי ביותר בשטח קשור למימון ולאכוונה האיראנית. איראן מחפשת כל דרך כדי לפגוע באזרחי ישראל. אנחנו נגיע למחבלים ונעשה פעולות נוספות שיביאו לביטחון של אזרחי ישראל. כל האופציות על השולחן”.

ההצהרה של השניים מגיעה על רקע ביקורת נוקבת גם מצד ימין על מדיניות הממשלה.

הלוויתה של הנרצחת בת שבע ניגרי הי”ד תתקיים בשעה 21:15 בבית חגי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות