ח”כית מעוצמה: מערכת הבטחון והתקשורת אשמות בפיגוע בחווארה

יממה אחרי הפיגוע הקשה בחווארה, חברת הכנסת לימור סון הר מלך עולה למתקפה: "במערכת הביטחון יש בעיה אמיתית, הרצח בשבת הוא תוצר של ההטעייה המכוונת הזו"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"ג / 20.08.2023 15:34

יממה אחרי הפיגוע הקשה בחווארה: חברת הכנסת לימור סון הר מלך, מעוצמה יהודית, אמרה היום (ראשון), כי “מי שאשם ברצח בסופ״ש הם מערכות הביטחון והתקשורת שמטעות את הציבור. התראיינתי בערוצים אחרים ויצאו נגדי כשאמרתי שחווארה זה כפר של מרצחים”.

בראיון לגלי ישראל היא אמרה: “התפקיד שלי זה להזהיר את עם ישראל ולספר את הסיפור האמיתי של האזור הזה. במערכת הביטחון יש בעיה אמיתית, הרצח בשבת הוא תוצר של ההטעייה המכוונת הזו”. עוד אמרה לימור סון הר מלך: “אם הייתי יכולה הייתי מוציאה התבטאויות של אלוף פיקוד המרכז שתומכות באותם מרצחים”.

הר מלך כבר תקפה בעבר את אלוף פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס. לדבריה, “הוא דואג לערבים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו”ש הפלשתינים – ונגד התושבים היהודים”.

על גלנט אמרה: “הגיע הזמן שיהיה שר ביטחון שידאג לימין. הוא מסכן ביודעין את חיי התושבים ביו”ש. רוח המפקד שלו זה דאגה לתושבים הפלשתינים ופחות לתושבים היהודים. הייתי מעדיפה שיהיה שר ביטחון אחר שידאג למתיישבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות