הח”כ מעוצמה יהודית: “סוגרים על המחבל, נפגיש אותו עם בוראו”

חבר הכנסת אלמוג כהן הבטיח בערוץ 14 כי במושב הכנסת הבא יעבור החוק לגירוש משפחות מחבלים: "מרגע שאותו מחבל נאלח ידע שביום הוא מבצע את הפיגוע, בערב משפחתו עולה על אוטובוס לסוריה, לבנון או עזה - זה יוריד משמעותית את הטרור"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"ג / 20.08.2023 10:42

יממה אחרי הפיגוע הרצחני בחווארה: חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית שוחח הבוקר (ראשון) עם שי גולדן ודנה ורון בערוץ 14 וקרא לאזרחי ישראל שלא לפרנס את אנשי הכפר.

“הטרור הפלסטיני נשאר אותו הדבר. אני קורא מכאן לישראלים שלא לפרנס את האויב, אין בזה שום ערך ותועלת. חשוב להבין שחלק מהאוכלוסייה שם עוברת שטיפת מוח אדירה. הנרצחים באו לפרנס את תושבי המקום ומרגע שגילו שהם יהודים הם נרצחו בדם קר. אנחנו סוגרים על המחבל ואנחנו גם נפגיש אותו עם בוראו בעזרת השם”.

ח”כ כהן הבטיח כי במושב הכנסת הבא יעבור החוק לגירוש משפחות מחבלים: “מרגע שאותו מחבל נאלח ידע שביום הוא מבצע את הפיגוע, בערב משפחתו עולה על אוטובוס לסוריה, לבנון או עזה – זה יוריד משמעותית את הטרור. חשוב להבין, טרור היחידים הזה הוא בעיה כי הוא לא מייצר מודיעין. אין יכולת למודיעין הישראלי לעלות על המחבלים הארורים.

“במושב הבא נעביר את חוק גירוש המחבלים. שרוצים להרוג את הטרור הפלסטיני צריך להרוג אותו מהבסיס וברגע שאתה יוצר להם חבילה שמבחינתם איננה כלכלית, המשמעות של זה אדירה. ברגע שנגרש אותם מכאן הטרור יפחת בתנאי שנהיה חזקים ולא נמצמץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות