“הוא ימני, דמו מותר. עצוב”: מפגינה התנפלה על יו”ר הכנסת בתאילנד

מפגינה נגד הרפורמה התנפלה על אמיר אוחנה, מול ילדיו, במהלך חופשה בתאילנד - ופרסמה תיעוד • כתב התרבות של 'מאקו': "תחליפו את אמיר אוחנה ביאיר לפיד ותחליפו את רחל באיזו ימנית. מה תקבלו? מבזק מיוחד. שליחים מיוחדים לתאילנד, מגישים בכירים באולפנים"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"ג / 20.08.2023 08:44

מפגינה נגד הרפורמה המשפטית פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תיעוד מחופשה בתאילנד, במהלכה תקפה את יו”ר הכנסת אמיר אוחנה ומשפחתו.

“אז פגשתי את אמיר אוחנה בקוסמוי והיו לי כמה דברים להגיד לו לאפס”, כתבה המפגינה לצד תיעוד. “בתגובה קיבלתי איומים במכות מבן הזוג שלו (שהתאדה שניה אחרי שהזכרתי לו שאנחנו בתאילנד) אחר כך חזרתי לדבר עם אוחנה, אבל זה לא באמת עניין אותו, מה שעניין אותו זה שהילדים שלו ישמעו את האמת וכרגיל בורח מאחריות”.

העיתונאי ינון מגל הגיב: “חיילת אמיצה של המחאה הצליחה להבהיל שני תאומים בשבוע בו הם חוגגים שמונה, ומזה הרבה זמן זכו לקצת זמן איכות עם אבא. הישראלי היפה מעולם לא היה כל כך מכוער.”

עו”ד אוריאל חור ניזרי הגיב: “מקווה שתוגש נגדך תלונה בתאילנד  ואז תתחנני ליו”ר הכנסת שיעשה הכל בשביל להוציא אותך מהכלא שם… ההגדרות שלך לאפס מעוותות לחלוטין. האפס היחיד שאני רואה בסרטון זו ההתנהגות שלך לדעתי”.

גיל משעלי, כתב התרבות והמוזיקה של ‘מאקו’ צייץ:  “מדהים לראות שאף כלי תקשורת לא מסקר את העניין. אף כלי תקשורת ממה שראיתי עד כה. ואם פספסתי סליחה. עכשיו תחליפו את אמיר אוחנה ביאיר לפיד ותחליפו את רחל באיזו ימנית, מה תקבלו? מבזק מיוחד. שליחים מיוחדים לתאילנד, מגישים בכירים באולפנים. אבל זה אמיר אוחנה, הוא ימני, דמו מותר. עצוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות