“עושק כיתות” או “שיא היסטורי”: מה עומד מאחורי הקמפיין נגד בלוך?

יריביה של עליזה בלוך השיקו קמפיין נגטיבי נגדה, תחת הכותרת "עושק הכיתות", עם טענות שלא מסרה כיתות לימוד ל-314 ילדים "שנשארים בבית" • מנגד, 'המודיע' מקדיש לה סיקור מפרגן • בלוך לחרדים 10: "שימוש ציני בילדים ובהורים על מנת להתנגח ולגרוף הון פוליטי"
אריה ריבקינד
א' אלול התשפ"ג / 18.08.2023 15:57

קמפיין בבית שמש נגד ראש העיר:  יריביה של עליזה בלוך פתחו הבוקר (שישי) בקמפיין נגטיבי נגדה, תחת הכותרת “עושק הכיתות”, תוך טענות על מחסור בכיתות במגזר החרדי בעיר, ועל שלא מסרה כיתות לימוד ל-314 ילדים “שנשארים בבית”, בשכונת רמת ד׳.

מנגד, עיתון ‘המודיע’, ביטאון אגודת ישראל,  מקדיש הבוקר סיקור מפרגן לראש העיר על ה”שיא ההיסטורי” בבינוי כיתות ועשרות מבני חינוך מפוארים הפותחים את שנת הלימודים בציבור החרדי בעיר. 

מנהלי הקמפיין נגד ראש העיר טוענים: “עליזה בלוך לא מוסרת כיתות משיקולים פוליטיים! עם פתיחת שנת הלימודים תשפ’’ד עליזה בלוך מתעלמת מ-314 ילדים ברמה ד’. הילדים היו אמורים להתחיל היום את יומם הראשון במוסדות הלימוד החדשים ובמחטף פוליטי מסרבת למסור את הכיתות במקום שהוקצה לילדים אלו. תושבי רמה ד’ אומרים די למסחר פוליטי בחינוך ילדינו! אנו דורשים מעליזה בלוך להתעשת ולהפסיק את העוול של אי מסירת הכיתות וערבוב פוליטיקה בחינוך!”

ראש העיר עליזה בלוך מסרה בתגובה לחרדים 10: “חסידות בעלזא יקרה לליבי באופן מיוחד ולאורך הקדנציה האחרונה דאגתי לכל צרכי הקהילה. עיריית בית שמש בנתה עבורם מבנה ענק ומפואר בשכונת רמת אברהם עבור מוסדות החינוך של החסידות וכן בית כנסת ומקווה בשכונת רמה ד׳ ובונה בימים אלו מבנה לטובת גני הילדים ברמה ד׳.

בנוגע לטענה על לקיחת הכיתות: מדובר בשתי כיתות שהועברו לשימוש גני עירייה עבור תושבי רמה ד׳ שזכאים לגנים בסמיכות לביתם. בשונה מהנטען אף ילד לא נשאר בבית כיון שלמוסדות בעלזא הוצע פתרון חלופי בדמות מבנים זמניים עד שיושלם הבנין שבונה העירייה עבור גני הילדים בעז״ה בתוך כחצי שנה.

אני קוראת מכאן לעסקנים להשאיר את הוויכוח הפוליטי מחוץ למוסדות החינוך. אל תעשו שימוש ציני בילדים ובהורים על מנת להתנגח ולגרוף הון פוליטי.

תקופת בחירות היא רגישה מטבעה ואני מצפה מנציגי הציבור לגלות אחריות אישית ולנהוג בהתאם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות