אין יותר ‘שופוני’: למה העבריינים מתחתנים בבתי כנסת וישיבות?

גל ניסיונות החיסול בעולם התחתון גורם לעבריינים רבים לחשוש לחייהם, ולוותר על יציאות מיותרות מהבית - וכך גם על חגיגות שמחות מפוארות עבריין מאזור השרון: "כולם יודעים שלא מחסלים בבתי כנסת, יש כבוד למקום הקדוש הזה ולרבנים"
חרדים 10
א' אלול התשפ"ג / 18.08.2023 00:56

בגלל גל ניסיונות החיסול בעולם התחתון,  עבריינים וראשי ארגוני פשיעה נאלצים לוותר לאחרונה על אולמות אירועים מפוארים, ולחגוג את השמחות שלהם בחצרות הבתים או בווילות המבוצרות תחת אבטחה כבדה – והכל מחשש שיריביהם ינצלו את האירוע ההמוני כדי לחסל אותם.

ולא רק בתוך הבתים. לפי דיווח של שמעון איפרגן ב’מאקו’, כמו אירועי בר המצווה – גם החתונות של העבריינים החלו לעבור ממקומות ציבוריים והומי אדם לחלופות אחרות, בהן בתי כנסת, ישיבות ובתי מדרש.

“כולם יודעים שלא מחסלים בבתי כנסת”, הסביר עבריין מאזור השרון, “יש כבוד למקום הקדוש הזה ולרבנים”.

עבריין ממרכז הארץ אמר ל’מאקו’: “בשנתיים האחרונות יש גל של ניסיונות חיסול, ובמקרים מסוימים גם חיסולים, בכל מיני שיטות. כולם בפאניקה מזה. עבריינים פוחדים לצאת מהבית, אין יותר חתונות ‘שופוני’. מאז פיצוץ המטען בחתונה של עמוס לביא כולם מתחתנים בווילות עם אבטחה כבדה מאוד, כדי שלא יפגעו בהם או בבני משפחותיהם.

“יש הרבה רוצחים שכירים שמסתובבים בחוץ, הרבה מטענים ואמצעי לחימה, אז אף אחד לא לוקח סיכונים. יש כאלה שבונים חניות מאובטחות, כדי שלא ימלכדו להם את המכוניות במטעני חבלה”.

קצין מודיעין במשטרה אומר כי אין בכוונת המשטרה לשמור על האירועים המפוארים של העבריינים. “אנחנו לא חברת אבטחה שלהם. אם הם רוצים להתחתן במקום ציבורי זו בעיה שלהם, שיביאו מאבטחים מטעמם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות