שני ירושלמים יואשמו במעשים חמורים: אחד מהם פגע בבת 3

במקרה אחד, שהתרחש בסוף השבוע שעבר: בן 60 חשוד שתקף פעוטה בת שלוש במסעדה בשכונת גאולה, בה עבד כאיש ניקיון • במקרה השני: חרדי כבן 40 חשוד שביצע מעשה חמור כלפי צעירה שהלכה עם אמה בשמואל הנביא • בחקירה התגלה: נהג לאורך תקופה לתקוף נשים ברחובות
חיים טוויל
ל' אב התשפ"ג / 17.08.2023 10:01

לאחר מיצוי פעולות החקירה במשטרה: בימים הקרובים צפויה הגשת כתבי אישום שונים כנגד שני תושבי ירושלים, החשודים בביצוע מעשים חמורים כלפי נשים –  כאשר בין הקורבנות פעוטה שגילה שלוש שנים בלבד.

כתבי האישום יוגשו לאחר שחוקרי תחנת לב הבירה פתחו בחקירה כנגד שני חשודים בעבירות של מעשים חמורים – במקרים שונים, כלפי נשים במרחב הציבורי.

החשודים נעצרו על ידי המשטרה בעקבות מעשיהם ומעצרם הוארך בבית המשפט.

באחד המקרים הוגשה בסוף השבוע האחרון תלונה בתחנת לב הבירה, כלפי חשוד שנטען לגביו כי ביצע מעשים חמורים, במהלכם תקף פעוטה כבת 3 שנים, בזמן ששהתה עם משפחתה במתחם בתי עסק לממכר מזון מהיר בשכונת גאולה בירושלים.

לאחר שהאימא של הפעוטה הבחינה  במתרחש, החלה צועקת לעבר החשוד – שמיד נמלט, והיא דיווחה על כך למשטרה.

במסגרת חקירה מהירה, בוצעו מגוון פעולות לזיהוי החשוד, והתברר כי מדובר בעובד ניקיון במקום, תושב ירושלים בשנות ה-60 לחייו. הוא אותר ונעצר עוד באותו היום לחקירה.

בחקירתו, ומחומרים שנאספו, עלה כי החשוד ישב סמוך לשולחן בו ישבה הילדה. בשלב מסוים, לאחר שרכש החשוד את אמונה, והיא עמדה קרוב למקום מושבו, הוא ביצע בה מעשה חמור.

במקרה נוסף – שהתרחש בצאת השבת, התקבל דיווח במשטרה על חשוד חרדי שביצע מעשה חמור בצעירה שצעדה ברחוב שמואל הנביא בירושלים יחד עם אימה. בעקבות מעשיו, עובר אורח נחלץ לעזרתה ועיכב במקום את החשוד עד הגעת השוטרים שהוזעקו.

החשוד, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה מתוכה עלה חשד כי היה מעורב במקרים נוספים בהם ניצל את הליכתן של נשים בסמוך אליו, תוך שבשלב מסוים היה שולח את ידיו לעבר גופן ומבצע מעשים חמורים.

לבקשת החוקרים, הוארך בבית המשפט מעצרם של שני החשודים לטובת מיצוי פעולות חקירתם, במהלכן התגבשה תשתית ראייתית בהתאם למיוחס לכל אחד מהם.

לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בימים האחרונים, הוגשו אמש לבית המשפט במסגרת דיון בעניינם הצהרות תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום כבר במהלך הימים הקרובים. מעצרם הוארך – עד מחר.

“משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד עבירות מכל סוג שהן ומבצעיהן בכל הכלים העומדים לרשותנו”, נאמר בהודעת המשטרה. “אנחנו לא מתפשרים בהפעלת כל האמצעים והכוחות לאיתור מעורבים ואיסוף הראיות, כשהמטרה היא למצות את הדין עם עבריינים אלימים ונמשיך לפעול נגד אירועי עבירות בכל מקום ובכל זמן שנדרש לכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות