הבנק השתגע: תקלה בכספומטים אפשרה לאנשים למשוך כסף חופשי

תקלה טכנית בבנק גדול באירלנד אפשרה ללקוחות למשוך כסף חופשי בסכומים של עד אלף אירו - גם לאלה שאין להם כסף בחשבון • תורים ארוכים מאד השתרכו מול הכספומטים - והמשטרה נשלחה לפזר אותם
חרדים 10
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 19:42

תקלה טכנית נדירה גרמה לכספומטים ברחבי אירלנד להוציא כסף חופשי – מה שגרם לאלפי אנשים לעמוד בתורים ארוכים כדי לאסוף את השטרות. כך דווח היום (רביעי) ב’דיילי מייל’.

לפי הדיווח שפורסם בחדשות 13, ‘בנק אוף אירלנד’ עומד בפני משבר לאחר שאלפי לקוחות שלו ניצלו את התקלה, שאפשרה להם למשוך שטרות מזומנים בסכום של עד אלף אירו – גם אם יש להם סכום נמוך של כסף בחשבון.

הבנק הודיע ​​ללקוחות אתמול אחר הצהריים שיש בעיה באפליקציה המקוונת ובאתר הבנקאות האישית שלו, לאחר שהוצף בתלונות, לאחר שכבר בשעות הערב, הלקוחות זיהו את התקלה ועמדו בתורים שהשתרעו על פני רחובות שלמים מחוץ לסניפי הבנק.

המשטרה המקומית הגיעה לפנות את התורים מהכספומטים.

מקור אחד אמר: “השמועה שזה קורה התחילה לצאת אחרי השעה 17:00 וזה התפשט כמו אש בשדה קוצים. יש אנשים ללא משיכת יתר שיכולים להוציא סכומים שאין להם. זה כאילו כסף חינם. למשטרה נאמר לפזר את התורים הלילה. האנשים האלה שהוציאו כסף צפויים להחזיר הכל, אבל אנחנו עדיין בשלב מאוד מוקדם״.

בהצהרה של הבנק אמש הוזהרו הלקוחות כי כל כסף שיילקח מחשבונם יחויב: “אנו רוצים להזכיר ללקוחות שהעבירו/משכו כספים – כולל אלה שמעבר למגבלות רגילות – הכסף הזה יחויב מחשבונם. לא מומלץ ללקוחות למשוך/להעביר אם הם צפויים למשיכת יתר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות