ניסו להזיז “כי היא אישה”? • מגל: כתבת פרוגרסיבית שמנהלת קמפיין

ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו ב-103FM על הציוץ של העיתונאית נריה קראוס שסיפרה כי נדרשה לעבור ממקומה במטוס: "חברת התעופה תומכת בגרסתו של האיש" •
על המילואימניקים הסרבנים - אמר: "אתם חבורה של פסיכיים מטורפים, חוצפנים ומסוכנים
חרדים 10
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 13:21

ינון מגל וחיים לוינסון  שוחחו בפתח השעה השניה של תכניתם ב-103FM, על הציוץ של העיתונאית נריה קראוס, שליחת חדשות 13 לארצות הברית, שסיפרה כי נדרשה לעבור ממקומה במטוס על ידי מספר חרדים “כי היא אישה”.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

“כל פעם שאתה עולה למטוס יש את הסודוקו הזה”, סיפר חיים. “כל אישה שעולה על מטוס לניו יורק מכירה את האירוע הזה. זה המחיר של מה שעשיתם פה בשנה האחרונה, וזה המחיר של מלחמת הדת. הטענה של נריה קראוס מעוגנת בכך שחרדים, לא כולם, לא מוכנים לשבת ליד נשים. כולנו מכירים את האירוע”.

מגל השיב: “במקרה דווקא היא, שבאותו בוקר צייצה נגד הדרת נשים במרחב הציבורי. יש פה טענה של כתבת פרוגרסיבית שמנהלת קמפיין, לבין חרדי שטוען טענה הפוכה. לפי מה שהבנתי, חברת התעופה תומכת בגרסתו של האיש”.

על המצב הביטחוני, אמר: “נסראללה אומר שזה לא יכול להיות שהיהודים כאלה מטומטמים ופסיכיים שזה מה שהם עושים, שמוציאים החוצה שהצבא לא כשיר. הוא בטוח שעובדים עליו”.

לוינסון הגיב: “כשנסראללה רואה שבן גביר וסמוטריץ’ בקבינט, הוא אומר לעצמו שזו מדינה שהם מביסים אותה”.

מגל הטיח  ביקורת בונה כלפי שותפו לאולפן: “הכישרון שלך בא לידי ביטוי בעיקר כשאתה מלכלך על אחרים. הכישרון שלך להלבנת פנים מרשים. כשאתה צריך למרוח אנשים בזפת ונוצות, אתה עושה את זה בצורה טובה”.

על המילואימניקים הסרבנים – אמר: “אתם חבורה של פסיכיים מטורפים, חוצפנים ומסוכנים שפוגעים בביטחון המדינה. כל הטייסים הללו לא יזכו ממני לשום כבוד. הם רעי בנינו. בכל דבר, אתם מדברים בנחרצות ובשכנוע עצמי כאילו אתם צודקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות