“אכלו לי שתו לי, דחיל רבאק”: מנכ”ל משרד ראש הממשלה התנצל

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי התייחס אתמול לחשש מאי כשירות חיל האוויר - ולגלג: "אכלו לי, שתו לי. תתחילו להיות רציניים" • הבוקר התנצל: "מצר על האמירה שלי שנתפסה כמזלזלת בהם ולא הייתה במקומה ואני מאוד מצטער על כך"
אבי כץ
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 12:46

יוסי שלי, מנכ”ל משרד ראש הממשלה, התנצל הבוקר (רביעי) על דבריו אתמול בריאיון בגלי צה”ל, בהם התייחס בזלזול על החשש בצה”ל ובמערכת הביטחון מאי כשירות חיל האוויר בגלל סרבנות השמאל.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

“אכלו לי, שתו לי, אחד לא רוצה לטוס והשני הכנף שלו עייפה, דחיל רבאק – תתחילו להיות רציניים”, אמר שלי בראיון.

הבוקר הוא התנצל: “מצר על האמירה שנתפסה כמזלזלת. כאחד שמאוד מעריך את טייסי חיל האויר וקציני צה”ל (שגם אני נמנה עליהם) שתרומתם רבה לביטחון המדינה, אני מצר על האמירה שלי שנתפסה כמזלזלת בהם ולא הייתה במקומה ואני מאוד מצטער על כך”.

על רקע התבטאויות של נבחרי ציבור נגד הסרבנות של השמאל בחיל האוויר ובצה”ל, ראש הממשלה ושר הביטחון גלנט פרסמו אמש הודעת גיבוי לרמטכ”ל הלוי ולקציני צה”ל.

“נתניהו וגלנט עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ”ל ולקציני צה”ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה”, נאמר בהודעה. “ראש הממשלה ושר הביטחון דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה”ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל”.

בתגובה, ח”כ טלי גוטליב צייצה הבוקר: “אדוני רוה״מ על שום מה אתה מתנצל? איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה״ל שקלו לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה״ל באופן שהיה משחק לידי האוייבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו?”.

גוטליב תקפה אישית גם את הרמטכ”ל: “הכשיר בשתיקה סרבנות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות