“הוא היה חכם ומצחיק”: השפית רותי רוסו על חווית טיסה ליד חרדי

השפית רותי רוסו, בעלת טור אוכל ב'ידיעות אחרונות' ומגישת טלוויזיה, יצאה להגנת המגזר החרדי, לאחר הציוצים של העיתונאית נריה קראוס מחדשות 13: "זאת הפעם המאה אולי שיושבת ליד חרדי בטיסה. אף פעם לא היתה עם זה שום בעיה"
אבי כץ
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 11:37

השפית רותי רוסו, בעלת טור אוכל ב’ידיעות אחרונות’ ומגישת טלוויזיה, יצאה הבוקר (רביעי) להגנת המגזר החרדי, לאחר הציוצים של העיתונאית נריה קראוס, שליחת חדשות 13 בארה”ב,  על קבוצת חרדים בטיסת ‘יונייטד אירליינס’ שביקשה ממנה לעבור מקום “כי אני אישה”, כביכול.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

“אם היתה שם חבורה של גברים שהתנהגה באופן מביך ודבילי זה היה כי הם בני אדם מביכים ודבילים ולא כי הם חרדים”, כתבה רוסו בחשבון הטוויטר שלה.

היא סיפרה על חוויה אישית בטיסה לאיטליה עם נוסע חרדי שישב במושב לידה: “ישבתי בטיסה לאיטליה ליד גבר חרדי. כיפה שחורה, שמונה ילדים, לא נוגע באוכל של המטוס, בלי סלולרי חכם. דיברנו כל הדרך על הורות, על רוח ואמונה, על אוכל, על המצב.

“הוא היה חכם ומצחיק ועזר מאוד לבת שלי במשהו אישי ומפתיע (חרדת טיסות). במהלך הטיסה החלפנו מקום, עברתי לחלון, כדי שלא יצטרך לדלג מעלי אם ארדם וירצה לבדוק מה עם הבנים שלו שישבו בשורה אחרת. אני הצעתי. הוא בחיים לא היה מבקש”, הדגישה.

רוסו הוסיפה כתבה: “זאת הפעם המאה אולי שיושבת ליד חרדי בטיסה. אף פעם לא היתה עם זה שום בעיה וגם הפעם לא”.

באחת התגובות לגולשים, כתבה רוסו: “הדבר היחיד שאני טוענת שיש אנשים דבילים שמתנהגים באופן אלים בציבור החרדי וגם בציבור הבריטי וגם בציבור הפולני ובעצם בכל ציבור. זה לא הופך את כל החרדים/בריטים/פולנים/אנושות לכאלה. הרוב לא”.

בתגובה נוספת כתבה: “טסתי מיליון פעם לארצות הברית לבד. מלא פעמים ישבתי ליד חרדים. מעולם לא היתה שום בעיה. לעומת זאת ישבתי פעם ליד גבר בריטי שיכור שניסה לגעת בי עוד לפני ההמראה (העבירו אותי מקום)”.

“ראתה כיפה ויצאה משליטה”: מה קרה בטיסה עם כתבת ערוץ 13? • צפו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות