“בשתיקתו הכשיר סרבנות”: מתקפה של ח”כ טלי גוטליב נגד הרמטכ”ל

לאחר שנתניהו הכריז כי הוא "דוחה כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון", ח"כ גוטליב תקפה: "איזה זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלו לצאת עם הודעה שהייתה משחקת לידי האויב" • האשימה את הבכירים שהביאו לפגיעה קשה בחוסן הלאומי: "חובתנו לגנות במלוא פה"
חרדים 10
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 10:17

ח”כ טלי גוטליב תקפה הבוקר (רביעי) את הרמטכ”ל הרצי הלוי, לאחר ההודעה שפרסם אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחד עם השר יואב גלנט,  ובה העניק גיבוי למפקדי וחיילי צה”ל.

חידה: איזה טעם של מעדן ‘מילקי’ הוא הנמכר ביותר לאחר 40 שנה?

“אדוני רוה”מ על שום מה אתה מתנצל? איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה”ל שקלו לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה”ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו? זו חובתנו לגנות במלוא פה”, כתבה גוטליב בחשבון הטוויטר שלה.

היא הוסיפה: “להתנצל? רק על זה שהרמטכ”ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ”ל שבשתיקה הכשיר סרבנות”.

אתמול פרסמו ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט הודעה משותפת בה הם מביעים התנגדות למתקפות כלפי בכירים במערכת הביטחון, יממה לאחר שבנו של נתניהו יאיר, שיתף פוסט שכוון נגד הרמטכ”ל הרצי הלוי.

“ראש הממשלה ושר הביטחון דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה”ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל. השניים עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ”ל ולקציני צה”ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה”, נמסר בהודעה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות