כתבת של ערוץ 13 צייצה מהמטוס: “חרדים בטיסה מנסים להזיז אותי”

נריה קראוס, שליחת חדשות 13 בארה"ב, צייצה מטיסת יונייטד איירליינס, כי נדרשה לעבור מקום כדי לא לשבת ליד בחורים חרדים • "איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא"
אבי כץ
כ"ח אב התשפ"ג / 15.08.2023 14:11

העיתונאית נריה קראוס, שליחת חדשות 13 לארה”ב, התלוננה בחשבון הטוויטר שלה כי צעירים חרדים בטיסה שלה ניסו להזיז אותה ממקומה.

“חרדים בטיסה עכשיו מנסים להזיז אותי ממושב למושב”, צייצה  מהמטוס. “כי אני אישה. יונייטד אירליינס אגב לא מטפלים בזה. אומרים לי שבגללי הטיסה לא תצא. בושה.”

בהמשך עדכנה קראוס – תומכת נלהבת של מחאת השמאל – כי דיילת צידדה בבחורים החרדים – וכתבה: “איזו תחושת השפלה שהדיילת האחראית של יונייטד, ישראלית מדברת עברית, ניגשת וצועקת עליי שבגללי הטיסה לא תצא. ושאם כן יטוסו, הטיסה תצטרך בגללי לעצור במצרים. תודה לשני גברים ואישה ישראלית מהממים לידי שתמכו בי”.

לציוצים לא צורף תיעוד וידאו שמוכיח את הטענות.

חלק מהגולשים  עודדו אותה לתבוע את יונייטד איירליינס ולהתלונן על הדיילת. כתב חדשות 12 אילן לוקץ’ כתב: “אם זה מה שהדיילת הראשית צעקה, תתבעי את יונייטד”.

תמר איש שלום מחדשות 13 תייגה את יונייטד וכתבה: “היי – לפני שאזמין את הטיסה הבאה שלי לארה”ב, ארצה לשמוע אם זו המדיניות של החברה שלכם – אפליה לרעה של נוסעות?”

מנגד, איש התקשורת החרדי אבי רבינא הגיב לה:  “תודה על התמונה. רואה את התמימות הטהורה על פניהם. לא מאמין לך. אני בצד שלהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות