לוין נגד הסתה של ‘אחים לנשק’: “חבורה שפועלת לפרק המדינה”

שר המשפטים התייחס לכרזת ההסתה שפרסמה קבוצת 'אחים לנשק' נגד השר יואב גלנט: "ההסתה המסוכנת והמזעזעת הזו חייבת להיעצר מיד" • פרשן צבאי: "לשים תמונה של שר הביטחון כמטרת דמות מחוררת זו הסתה מזעזעת"
חרדים 10
כ"ח אב התשפ"ג / 15.08.2023 01:05

שר המשפטים יריב לוין תקף הערב (שני) בחריפות את קבוצת המחאה ‘אחים לנשק’ – לאחר שזו פרסמה כרזה בה נראה השר יואב גלנט מוצב כמטרה.

“החבורה שפועלת לפרק את המדינה והמכונה ‘אחים לנשק’, בעוד פרסום אלים ומסית, הפעם נגד שר הבטחון יואב גלנט ושר האוצר בצלאל סמוטריץ’. ההסתה המסוכנת והמזעזעת הזו חייבת להיעצר מיד”, אמר לוין.

הוא הוסיף: “אפשר רק לדמיין מה היה קורה לו פרסום נורא כזה היה נעשה על ידי אחרים. אני מחזק את ידידי שר הבטחון גלנט וידידי שר האוצר סמוטריץ’. את התופעה הבזויה הזו חייבים להוקיע, וראוי שכך יעשו גם ראשי האופוזיציה”.

לוין הדגיש: “דלתנו פתוחה תמיד להידברות. גם הערב אני שב וקורא ללפיד ולגנץ לבוא ולדבר. ושלא יהיה ספק, אנחנו לא ניכנע לאלימות ולסרבנות”.

מחאת ‘אחים לנשק’ פרסמה היום מודעה בה הוצג שר הביטחון כדמות על מטרה – לצד הכיתוב: “גלנט מפרק את צבא העם”.

הפרשן הצבאי של ‘ידיעות’ יוסי יהושע תקף אותם:  “לשים תמונה של שר הביטחון כמטרת דמות מחוררת זו הסתה מזעזעת ומבישה, במיוחד כשהיא מגיעה מקבוצה של אנשים שקוראים לעצמם ‘אחים לנשק'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות