האב שנהג בתאונה בכביש 90: סוהר שב”ס שנתפס בעבר נוהג בשכרות

בתו בת השש של הנהג, סוהר בשב"ס, נהרגה בתאונה ובנו בן התשע נפצע באורח קשה • חשד כי נהג תחת השפעת אלכוהול • בשנת 2018 נתפס נוהג בשכרות • עזב הלילה את בית החולים, בניגוד להוראת הצוות הרפואי - ומתנהלים חיפושים אחריו
חרדים 10
כ"ו אב התשפ"ג / 13.08.2023 14:20

התאונה הקטלנית בכביש 90: האב שבתו בת ה-6 נהרגה אתמול בתאונת דרכים בנגב, סוהר בשב”ס שנתפס בשנת 2018 נוהג בשכרות, וחשוד גם הפעם כי נהג תחת השפעת אלכוהול – עזב את בית החולים ומתנהלים חיפושים אחריו.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, האב, שבעצמו נפצע בתאונה, עזב הלילה (ראשון) את בית החולים בניגוד להוראת הצוות הרפואי. בינתיים,  במצבו של בנו בן ה-9  שנפצע קשה בתאונה, חל שיפור.

הילדה בת השש נהרגה אתמול בהתהפכות הרכב בכביש 90 ליד יטבתה. ככל הנראה, הילדה לא הייתה חגורה והיא עפה מהרכב בעת ההתהפכות.

הילדה חזרה עם בני משפחתה מחופשה, והמשטרה חושדת כי אביה נהג תחת השפעת אלכוהול. השוטרים ביקשו לבדוק את כמות האלכוהול בדמו של האב, אך הוא סירב לבדיקה ובעקבות כך עוכב לחקירה.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הלווית בתו צפויה להתקיים לקראת השעה 18:00 בבאר שבע, שם המשפחה מתגוררת. האם נמצאת ליד מיטתו של בנה שעדיין מאושפז בבית החולים.

חובשת מד”א קרלה פולר סיפרה אמש: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב עם פגיעות פח קשות, שחלקים ממנו נשברו, היה במרחק רב מהכביש. ילדה כבת שש שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. ילד בן תשע שנפגע באורח קשה בראשו ובגפיים וגבר בן 42 שנפצע באורח בינוני בגפיים, טופלו במקום על ידי צוותים שלנו ושל הצבא, והועברו במסוקים להמשך טיפול בבי”ח סורוקה כשמצבם יציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות