“ידעתי שמתראיינת אצל חלאות”: העימות בין ינון מגל לפעילת מחאה

פעילת מחאת השמאל תמר גרשוני־הירשפלד, שבכוונתה למחות ביישוב רמות בו צפויים לנפוש ראש הממשלה ורעייתו - התעמתה בראיון עם ינון מגל • מגל: "את אלימה" • גרשוני הירשפלד: "סיימת כיתה ג'?" • האזינו
חרדים 10
כ"ו אב התשפ"ג / 13.08.2023 12:11

רגע לפני הנופש של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה במושב רמות, חלק מתושבי המקום הוציאו בסוף השבוע מכתב המיועד לשב”כ, ליחידה לאבטחת אישים, למשטרת ישראל ולמשרד ראש הממשלה, בו הביעו חשש מהשלכות הביקור, בגלל הפגנות מחאה מתוכננות.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

תמר גרשוני־הירשפלד, פעילת מחאה, שוחחה היום (ראשון) עם ינון מגל וחיים לוינסון ברדיו 103fm

“הממשלה הנוכחית בראשות הנאשם מובילה אותנו לחורבן בית שלישי. אמרתי לתושבי רמות, שיש לי שם חברים, ‘למה אתם מתלוננים על כך שפוגעים לכם בפרנסה? יכולתם למנוע את האירוח של אותו אדם שגורם לחורבן בית שלישי. נכתוב בכל העולם שהמקום הזה אירח דיקטטור”.

בתגובה, תקף מגל: “למה את פוגעת בפרנסה של אנשים אחרים? מי את שתעשי כזה דבר? יכול להיות שאת לא הכי רציונלית, משועממת, את רוצה לעשות דברים? תעשי מה שאת רוצה, מי את שתפגעי בפרנסה של אחרים? את אלימה, את אדם אלים”.

“פגעתי בפרנסה שלי, בבריאות שלי”, השיבה לו. “אתה מדבר עליי כאלימה? אתה ברמה כל כך נחותה של דיבור, אין לי מה להגיד. ידעתי שאני מתראיינת אצל חלאות, אבל רציתי לומר את דבריי. סיימת כיתה ג’?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות