אמסלם לליבסקינד: “את מי אמנה? אותך קלמן? מגיש אנשים מהחבר’ה”

אחרי הקריאה שלו לפיטורי היועמ"שית והעימות החריף עם ראש רשות החברות - השר במשרד המשפטים ולשיתוף פעולה אזורי בריאיון לרשת ב • טען כי נמנע ממנו למנות את "חברו הטוב" וכשנשאל למה הוא ממנה חברים השיב: "את מי אני אמנה? אותך?" • האזינו
חרדים 10
כ"ו אב התשפ"ג / 13.08.2023 10:01

דוד אמסלם,  השר במשרד המשפטים והשר לשיתוף פעולה אזורי, התייחס הבוקר (ראשון) בריאיון ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’, לעימות עם מנכ”לית רשות החברות ולדרך בה הוא נוהג למנות בכירים תחתיו.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

המגיש קלמן ליבסקינד שאל: “יכול להיות שהסיפור (העימות) הוא קצת אחר? אתה נכנסת לתפקיד, ניסית למנות כל מיני חברים ומקורבים והיא לא נתנה לך ומכאן הגענו לאן שהגענו?”

בתגובה אמר אמסלם: “אני לא יכול למנות אף אחד מחוץ לנבחרת (הדירקטורים). את אלי אהרוני ניסיתי למנות, חברי הטוב”.

ליבסקינד הקשה ושאל את אמסלם: “למה אתה מתעסק עם מינוי חברים שלך?”

אמסלם השיב: “בוודאי, את מי אני אמנה? אותך קלמן? אני מגיש אנשים שאני מכיר מהחבר’ה. התפקיד שלי זה להגיש אנשים שאני מכיר ומעריך. אני מגיש אנשים ראויים, אנשים טובים”.

אסף ליברמן: “זה לא התפקיד שלך”.

לפני שבוע, פנה השר אמסלם לנציב שירות המדינה פרופ’ דניאל הרשקוביץ, ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ולראש הממשלה נתניהו בדרישה להפסקת כהונתה של מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים.

השר אמסלם התייחס בריאיון גם להחלטתו להדיח רוזנבוים מתפקידה: “הבנתי שיש לי פה עסק עם משהו מטורף. שנה פיטרת 30 איש מתוך 60? איפה הדרג המקצועי פה? ביקשתי את רשימת העובדים ולהיפגש איתם – והיא לא הסכימה. אני חושב שהיא נזק ופועלת בניגוד עניינים מובהקת. יש לה מניעות מלגעת בשלושת-רבעי מהחברות”.

האזינו לריאיון המלא:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות