הקבלן הזעיק את המשטרה וגובה הפרוטקשן נתפס ‘על חם’ ונעצר

קבלן מהצפון שנסחט על ידי רמי אסמעיל, תושב טובא זנגריא, דיווח על המקרה למשטרה • שוטרים הוזנקו לזירה ועצרו את החשוד • המשטרה קוראת למי שמשלם לו 'דמי שמירה' להגיש תלונה ומחפשת קורבנות נוספים
חיים טוויל
כ"ד אב התשפ"ג / 11.08.2023 12:30

שוטרים הוזנקו אתמול לאתר בניה הממוקם סמוך לצומת גיבור, לאחר שקבלן דיווח למשטרה כי נדרש לשלם פרוטקשן לתושב טובא-זנגריה שהגיע למקום.

השוטרים הגיעו לזירה במהירות וחסמו את רכבו של החשוד בסחיטה.

החשוד, ראמי אסמעיל, המוכר באזור כגובה פרוטקשן – נעצר במקום ונלקח לתחנת המשטרה.

הבוקר (שישי) הוא הובא לבית המשפט השלום בנצרת ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרו הוארך עד ליום שני.

“משטרת ישראל מרחב כנרת מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים”,  נאמר בהודעת המשטרה. “כל היודע דבר על מקרים נוספים או שהוא נדרש לשלם דמי שמירה או משלם דמי שמירה לחשוד רמי אסמעיל מתבקש להתקשר למוקד 100 או להגיש תלונה בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

“משטרת ישראל פונה אל ציבור האזרחים, שלא להיכנע לניסיונות גביית פרוטקשן. יש להודיע על כל חשד למוקד 100, שידאג להזניק כוחות למקום. עברייני פרוטקשן מבצעים פעמים רבות סיור מקדים באתר אותו הם מבקשים לסחוט, או לשם הכרות עם סידורי האבטחה או לשם תכנון היעד להצתה או חבלה. גם במקרה של פניה מאיימת או אף הצעה של שרותי שמירה יש לפנות מיד למוקד 100.

“שוטרי משטרת ישראל יפעלו בכל כוחותיהם על מנת ללכוד את החשודים גם אם טרם ביצעו את זממם. היה וכבר נפגעתם, הודיעו למשטרה, כניעה לסוחטים לא מבטיחה דבר ורק תביא להעמקת הסחיטה והימשכה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות